تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 74263

فیلر زیر چشم چیست؟ (قیمت ۱۴۰۱)

فیلر زیر چشم چیست؟ (قیمت ۱۴۰۱)

فهرست۱ فیلر زیر چشم چیست؟۱.۱ فیلر زیر چشم برای رفع چه مشکلاتی استفاده می‌شود؟۱.۲ پیشنهاد پزشکان برای تزریق فیلر زیر چشم۱.۳ انواع مختلف فیلر زیر چشم۱.۴ نحوه تزریق فیلر زیر چشم۱.۵ مزایای تزریق فیلر زیر چشم۱.۶ پس از تزریق فیلر زیر چشم چه مراقبت‌هایی باید صورت گیرد؟۲ هزینه فیلر زیر چشم۲.۱ چه افرادی نباید فیلر زیر چشم …

حتما در سایت‌ها و کلینیک‌های زیبایی دیده‌اید که کارهای زیادی برای رفع مشکلات چهره و زیبابخشی آن انجام می‌دهند که فیلر زیر چشم، یکی از آن‌هاست. ما در این مطلب سعی داریم به این موضوع یعنی فیلر زیر چشم، بپردازیم و درباره تزریق فیلر زیر چشم‌ که در مطب و کلینیک پزشکان متخصص انجام می‌شود؛ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

در انتها نیز مطب vip سیمارو را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای تزریق فیلر در نواحی مختلف صورت و بدن و انجام سایر کارهای زیبایی به این مجموعه مراجعه کنید.

فیلر زیر چشم چیست؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که زیبایی و جوان ماندن پوست صورت برای‌تان اهمیت دارد؛ حتما در مورد تزریق فیلر برای جوان‌سازی نواحی مختلف چهره و همچنین دست‌ها و… چیزهایی شنیده‌اید. همان‌طور که می‌دانید؛ پیری اتفاقی ناگزیر برای بدن انسان است و نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

اما می‌توان با استفاده از راهکارهایی، چین و چروک افتادن روی پوست و پیر شدن چهره و دیگر قسمت‌های بدن را تا حدود زیادی به تعویق انداخت. فیلر، نوعی کلاژن است که طبق ترکیبات خاصی در آزمایشگاه‌ها، ساخته می‌شود. با تزریق فیلر می‌توان چروک‌های ریز پوست را از بین برد و به بخش‌هایی از صورت مانند لب‌ها، گونه‌ها و همچنین قسمت‌هایی که دچار شیار شده‌اند، حجم داد.

نکته مهم این است که ساختار بدن به گونه‌ای است که به خودی خود، کلاژن‌سازی می‌کند. اما این روند در هنگام رسیدن سن به میانسالی و سالمندی، کاهش می‌یابد که با استفاده از کلاژنی که در فیلر وجود دارد؛ می‌توان سرعت این عمل را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: قیمت فیلر بینی ۱۴۰۰ و اصلاح بینی با فیلر 

فیلر زیر چشم برای رفع چه مشکلاتی استفاده می‌شود؟

بی‌شک برای شما و یا اطرافیان‌تان پیش آمده که در سنین بین بیست تا سی سالگی، دچار پف اطراف چشم و یا گودی زیر چشم‌ شده‌اید. این اتفاق اغلب در همین سنین، شروع می‌شود و تا سنین بالاتر ادامه می‌یابد. همان‌طور که گفتیم با کاهش کلاژن و الاستین در بدن که از جمله پروتئین‌های مهم در جوان‌سازی پوست هستند؛ پوست دچار پیری و فرسودگی شده که یکی از نشانه‌های آن گودی یا پف زیر چشم است.

یکی دیگر از اتفاق‌هایی که ممکن است از سنین کمتر برای فرد پیش آید؛ تیرگی و سیاهی دور چشم است که می‌تواند دلایل مختلفی اعم از مسائل ژنتیکی، قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب، استعمال دخانیات و الکل و همچنین اضطراب و استرس داشته باشد.

تزریق فیلر زیر چشم، یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش چروک‌های اطراف چشم و همچنین درمان گودی و پف اطراف آن به‌شمار می‌آید. زیرا این امر سبب می‌شود رطوبت زیر پوست، افزایش پیدا کرده و انعطاف‌پذیری آن بیشتر گردد. اغلب فیلرهایی که امروزه در بازار موجودند؛ به مدت ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند که بستگی به نوع برند و ساختار آن دارد.

فیلر زیر چشم چیست؟ (قیمت 1401)

پیشنهاد پزشکان برای تزریق فیلر زیر چشم

همان‌طور که گفتیم در حال حاضر فیلرهای متعددی وجود دارد که می‌توان برای تزریق زیر چشم از آنها استفاده کرد و پزشکان متخصص، برای این عمل آنها را پیشنهاد می‌کنند. زیرا سایر فیلرها برای نواحی دیگر صورت، مناسب‌تر است.

انواع مختلف فیلر زیر چشم

  • هیالورونیک اسید: این نوع فیلر معروف‌ترین فیلری است که برای تزریق زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که هیالورونیک اسید به‌طور طبیعی در بدن وجود دارد و محرکی برای کلاژن سازی است؛ بنابراین از طریق تزریق آن نیز می‌توان به از بین بردن چروک، تورفتگی و همچنین سیاهی دور چشم‌ها کمک کرد. ضمن آنکه ویژگی اصلی فیلر زیر چشم هیالورونیک، آن است که نتیجه‌ای بسیار طبیعی روی چهره شما به جای خواهد گذاشت. این نوع فیلر ۹ ماه تا یک سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد.
  • اسید پلی ال لاکتیک: این نوع فیلر نیز با بافت‌های زنده بدن سازگاری داشته و سبب کلاژن‌سازی در پوست می‌شود به‌همین سبب، کمک می‌کند تا سیاهی و گودی زیر چشم برطرف گردد. ویژگی فیلرهای اسید پلی ال لاکتیک، این است که به مدت دو سال ماندگاری دارد.
  • هیدروکسی لاپاتیت کلسیم: این فیلر نیز که از فسفات و کلسیم ساخته شده است؛ سازگاری بسیار نزدیکی با بافت‌های زنده بدن داشته به تولید کلاژن در بدن کمک می‌کند. ضمن آنکه می‌تواند سبب حجم‌دهی شده و گودی‌ها و چروک‌های اطراف چشم را از بین ببرد. ویژگی این نوع فیلر نیز آن است که به مدت دوازده تا هجده ماه ماندگاری خواهند داشت.

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

هنگامی که برای انجام این امر به مطب پزشک متخصص مراجعه می‌کنید؛ پزشک مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد و در صورت نیاز، این تزریق برای شما انجام خواهد شد. در طی مراحل انجام این کار پزشک محل تزریق را براساس آناتومی و ساختار چهره، علامت زده و منطقه لازم به تزریق را با استفاده از مواد استریل تمیز می‌کند.

همچنین با استفاده از کرم‌های بی‌حس کننده و جذب آن به پوست، شما درد بسیار کمی را هنگام تزریق احساس خواهید کرد. سپس پزشک با استفاده از یک سرنگ که دارای سوزن بسیار ظریفی است؛ تزریق فیلر زیر چشم را انجام می‌دهد.

فیلر زیر چشم چیست؟ (قیمت 1401)

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

شاید بتوان اصلی‌ترین ویژگی تزریق فیلر زیر چشم را در شاداب شدن بیش از حد چهره، پس از انجام آن به شمار آورد. همچنین فرد می‌تواند نتیجه را به‌ سرعت، پس از انجام تزریق ببیند. دیگر آن که سیاهی و تیرگی زیر چشم روشن شده و گودی اطراف آن از بین خواهد رفت.

پس از تزریق فیلر زیر چشم چه مراقبت‌هایی باید صورت گیرد؟

پس از ترزیق فیلر در هر یک از قسمت‌های بدن، ممکن است کبودی وجود داشته باشد بخصوص در جاهایی که پوست از نرمی و ظرافت بیشتری برخوردار است. بنابراین بهتر است برای کاهش کبودی از مصرف داروهای مسکن که سبب رقیق شدن خون می‌شوند؛ جلوگیری کنید.

همچنین مصرف الکل و یا کشیدن سیگار می‌تواند روند بهبودی و زیبایی شما را به تاخیر اندازد. در ضمن از آنجا که یکی از دلایل تیرگی زیر چشم، مصرف سیگار است بهتر است آن را ترک نمایید.

استفاده از کمپرس سرد، روی ناحیه تزریق می‌تواند به کاهش تورم کمک نماید. علاوه بر این موارد، بهتر است برای سرعت بخشیدن به روند درمان هنگام خواب، دو بالش زیر سرتان قرار دهید.

هزینه فیلر زیر چشم

به دلیل آنکه این نوع اعمال، به‌عنوان کارهای زیبایی چهره به شمار می‌آیند؛ می‌توانند در کلینیک‌ها و مطب‌های مختلف بنابر تجربه پزشکی که انتخاب می‌کنید، قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. بخصوص اینکه در سال ۱۴۰۱ با توجه به شرایط اقتصادی که روی قیمت هر محصولی تاثیر گذاشته است؛

تمامی این مواد نیز به لحاظ اینکه از کشورهای دیگر وارد می شوند با افزایش قیمت روبرو شده اند. از دیگر عواملی که در هزینه فیلر چشم موثر است به نوع فیلر، میزان دوزی که نسبت به سیاهی و چروک دور چشم تزریق می‌شود و همچنین دستمزد پزشک و مکانی که مطب یا کلینیک در آن واقع شده است؛ بستگی دارد.

البته این امر تنها در مورد فیلر چشم نیست؛ بلکه در مورد قیمت فیلر بینی و سایر قسمت‌های صورت نیز صدق می‌کند.

چه افرادی نباید فیلر زیر چشم را انجام دهند؟

شاید بتوان گفت بیشتر افراد می‌توانند تزریق فیلر زیر چشم را انجام بدهند به شرط آن که شرایط زیر را نداشته باشند.

  • سن زیر ۱۸ سال.
  • بانوان باردار و شیرده.
  • افرادی مبتلا به دیابت..
  • افرادی که دچار بیماری‌های خود ایمنی هستند.
  • افرادی که دارای حساسیت دارویی هستند.
  • افرادی که امکان خونریزی زیاد دارند.

 مطب سیما رو

چنانچه به‌دنبال کلینیک و یا مجموعه ارائه کننده خدمات متنوع زیبایی هستید که بتواند این موارد را با کیفیت بالایی انجام دهد؛ بهتر است مجموعه‌ای را انتخاب کنید که دارای تیم پزشکان مجرب بوده و از دستگاه‌های روز و همچنین مواد درجه یک استفاده نماید. زیرا صورت شما اولین و مهم‌ترین قسمت از بدن شما به شمار می‌آید که در معرض دید سایرین قرار دارد. بنابراین زیبایی چشم‌ها، لب‌ها و سایر اعضای آن نه‌تنها می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به شما ببخشد؛ بلکه از نظر دیگران نیز شما فردی زیبا و بدون نقص دیده خواهید شد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ حداقل یکبار از مطب vip سیمارو مشاوره دریافت کنید و نمونه کارهای زیبایی این کلینیک را در وب سایت مطب vip سیمارو  https://cimaru.ir/ مشاهده کرده و سپس تصمیم خود را نهایی کنید.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.