تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 609293

فروش ۴۲۰ میلیارد شیبا با ضرر چند میلیون دلاری توسط نهنگ مرموز! ماجرا چیست؟

فروش ۴۲۰ میلیارد شیبا با ضرر چند میلیون دلاری توسط نهنگ مرموز! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه یک نهنگ مرموز پس از ۲.۵ سال نگهداری شیبا اینو، با ضرری بزرگ، ۴۲۱.۶ میلیارد توکن SHIB خود را فروخت.به گزارش پلتفرم تحلیلی اسپات آن چین (Spot On Chain)، این نهنگ مرموز که تقریبا نیم میلیون توکن شیبا اینو را برای مدت ۲.۵ سال هولد کرده بود، طی ۲۰ ساعت گذشته،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک نهنگ مرموز پس از ۲.۵ سال نگهداری شیبا اینو، با ضرری بزرگ، ۴۲۱.۶ میلیارد توکن SHIB خود را فروخت.
به گزارش پلتفرم تحلیلی اسپات آن چین (Spot On Chain)، این نهنگ مرموز که تقریبا نیم میلیون توکن شیبا اینو را برای مدت ۲.۵ سال هولد کرده بود، طی ۲۰ ساعت گذشته، در مجموع ۴۲۱.۶ میلیارد شیبا اینو را با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۰۹۴۳۷ دلار فروخته و ضرر سنگین ۶.۳۲ میلیون دلاری را متحمل شده است. ۳۱۱.۶ میلیارد از این توکن‌ها در صرافی بایننس و ۱۱۰ میلیارد شیبا هم از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) فروخته شده‌اند.
داده‌های اسپات آن چین نشان می‌دهند که نهنگ مذکور، صدها میلیارد توکن شیبا را در نوامبر ۲۰۲۱ از HTX و بایننس خریداری کرده بود.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که قیمت شیبا در آستانه حذف یک صفر قرار دارد. روز سه‌شنبه این توکن به سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۹۳ دلاری رسید و بسیار به حذف یک صفر از قیمت خود نزدیک بود. اما از آن زمان تا قبل از امروز حدود ۶ درصد کاهش یافته است. در زمان نوشتن این خبر، شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۶۲ دلار معامله می‌شود.
در این میان، ردیاب Shibburn اخیراً خبر از افزایش نرخ سوزاندن شیبا اینو داده است. این افزایش هنوز چشمگیر نیست و به ۵۵.۱۲ درصد می‌رسد. در این فرآیند، ۵۲,۰۵۹,۱۵۳ توکن شیبا به آدرس‌های بلاکچین بدون بازگشت فرستاده شد که به معنای حذف دائمی آن‌ها از چرخه است. طی بزرگ‌ترین توکن‌سوزی که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده، ۴۲,۰۵۸,۸۰۰ شیبا به یک آدرس بدون بازگشت ارسال شد.
لازم به ذکر است که روز جمعه، نرخ روزانه سوزاندن توکن‌های شیبا با یک افزایش ۸,۵۱۲ درصدی، به ۸۶.۱ میلیون توکن رسیده بود که رقم قابل توجهی به شمار می‌آید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فروش ۴۲۰ میلیارد شیبا با ضرر چند میلیون دلاری توسط نهنگ مرموز! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.