تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 608871

فروش ده‌ها میلیون دلار رمزارز توسط صرافی FTX؛ کدام توکن‌ها بیشتر فروخته می‌شوند؟

فروش ده‌ها میلیون دلار رمزارز توسط صرافی FTX؛ کدام توکن‌ها بیشتر فروخته می‌شوند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه کیف‌پول‌های مرتبط با صرافی منحل‌شده FTX و شرکت آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، از ژانویه ۲۰۲۴ بیش از ۳۸.۸ میلیون دلار دارایی را به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کرده‌اند.بر اساس داده‌های ردیابی شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین پک‌شیلد (PeckShield)، کیف پول‌های مرتبط با این دو سازمان، از ابتدای ماه فوریه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیف‌پول‌های مرتبط با صرافی منحل‌شده FTX و شرکت آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، از ژانویه ۲۰۲۴ بیش از ۳۸.۸ میلیون دلار دارایی را به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کرده‌اند.
بر اساس داده‌های ردیابی شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین پک‌شیلد (PeckShield)، کیف پول‌های مرتبط با این دو سازمان، از ابتدای ماه فوریه تا کنون، حداقل ۷ میلیون دلار را به صرافی‌ها انتقال داده‌اند. دارایی‌های انتقال یافته شامل اتریوم (ETH)، تن کوین (TON)، فانتوم (FTM) و غیره، بوده است. این انتقا‌ل‌ها به صرافی‌های کوین‌بیس، فالکون ایکس (FalconX)، وینترمیوت (Wintermute) و بایننس انجام شده است.

این انتقال وجوه در راستای تلاش‌ها برای بازپرداخت بدهی مشتریان صرافی ورشکسته FTX صورت می‌گیرد. در ۳۱ ژانویه، این صرافی در یک جلسه دادگاه اعلام کرد که برنامه‌ بازسازی آن‌ها شامل راه‌اندازی مجدد صرافی نیست، بلکه بر بازپرداخت کامل وجوه مشتریان تمرکز دارد. در این میان، اندی دیتدریک (Andy Dietderich)، وکیل FTX، بیان داشت که بازپرداخت کامل وجوه هدف نهایی ما است، و هیچ تضمینی برای انجام آن به صورت کامل وجود ندارد.
پس از جلسه دادگاه، انتقاداتی به طرح تجدید ساختار این صرافی وارد شد و اعضای جامعه اشاره کردند که این طرح بیشتر به سود تیم حقوقی است. در ۴ فوریه، جان رید استارک (John Reed Stark)، رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در انتقاد از این طرح، آن را سرقت راهزنان از راهزنان نامید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فروش ده‌ها میلیون دلار رمزارز توسط صرافی FTX؛ کدام توکن‌ها بیشتر فروخته می‌شوند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.