تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 609285

فرار شیبا اینو از تقاطع مرگ؛ احتمال صعود قیمت SHIB قوت گرفت!

فرار شیبا اینو از تقاطع مرگ؛ احتمال صعود قیمت SHIB قوت گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو توانست از تشکیل یک تقاطع مرگ در نمودار خود جلوگیری کند. بر اساس نمودار قیمت SHIB، در محدوده بحرانی ۰٫۰۰۰۰۰۹۶ دلار، شیبا با موفقیت از این شاخص نزولی دور شد و انتظارات را برای تغییرات مثبت در مسیر خود افزایش داد.تقاطع مرگ زمانی اتفاق می‌افتد که میانگین متحرک کوتاه‌مدت،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو توانست از تشکیل یک تقاطع مرگ در نمودار خود جلوگیری کند. بر اساس نمودار قیمت SHIB، در محدوده بحرانی ۰٫۰۰۰۰۰۹۶ دلار، شیبا با موفقیت از این شاخص نزولی دور شد و انتظارات را برای تغییرات مثبت در مسیر خود افزایش داد.
تقاطع مرگ زمانی اتفاق می‌افتد که میانگین متحرک کوتاه‌مدت، معمولاً میانگین متحرک ۵۰ روزه، به زیر میانگین متحرک بلندمدت، مانند میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، عبور کند. این الگو به طور گسترده‌ای به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود که می‌‌‌‌‌‌‌‌تواند فروش عمده را پیش‌بینی کند.

با این حال، در مورد شیبا اینو، حرکت قیمت این میم کوین به سمت بالا منحرف شده و از این تقاطع شوم اجتناب شده است. این شرایط بسیار قابل‌توجه است؛ زیرا تغییر بالقوه در احساسات سرمایه‌گذاران و پویایی بازار SHIB را نشان می‌دهد.
فرار شیبا اینو از تقاطع مرگ؛ احتمال صعود قیمت SHIB قوت گرفت!حرکت فعلی نشان می‌دهد که میانگین‌های متحرک برای دنبال کردن قیمت در آینده قابل پیش‌بینی آماده هستند. در صورت تداوم این روند صعودی، بهبود قابل‌توجه و مورد انتظار قیمت SHIB تسریع خواهد شد.
اجتناب شیبا از تشکیل تقاطع مرگ، فرصتی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، جهت ارزیابی مجدد چشم‌انداز بازار است. به طور معمول، اجتناب از تلاقی مرگ را می‌توان به عنوان سیگنالی برای حفظ یا ورود به یک موقعیت و نیز، پیش‌بینی دستاوردهای آینده تفسیر کرد. علاوه بر این، این حرکت می‌تواند توجه بیشتری را به سمت شیبا جلب کند؛ زیرا فعالان بازار اغلب به دنبال دارایی‌هایی هستند که در برابر الگوهای نزولی، انعطاف‌پذیری داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فرار شیبا اینو از تقاطع مرگ؛ احتمال صعود قیمت SHIB قوت گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.