تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
کد خبر : 609228

غول رسانه اجتماعی ردیت هم به جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین و اتریوم پیوست!

غول رسانه اجتماعی ردیت هم به جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین و اتریوم پیوست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه انجمن آنلاین و شبکه اجتماعی محبوب ردیت (Reddit) حرکت قابل‌توجهی در بازار ارزهای دیجیتال انجام داده است. این پلتفرم فاش کرده که بخشی از ذخایر نقدی مازاد خود را در بیت‌ کوین (BTC) و اتریوم (ETH) سرمایه‌گذاری کرده که نشان‌دهنده یک موضع صعودی در مورد آینده ارزهای دیجیتال است. این تصمیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن آنلاین و شبکه اجتماعی محبوب ردیت (Reddit) حرکت قابل‌توجهی در بازار ارزهای دیجیتال انجام داده است. این پلتفرم فاش کرده که بخشی از ذخایر نقدی مازاد خود را در بیت‌ کوین (BTC) و اتریوم (ETH) سرمایه‌گذاری کرده که نشان‌دهنده یک موضع صعودی در مورد آینده ارزهای دیجیتال است. این تصمیم ردیت همچنین نشان‌دهنده روند گسترده‌تری است که بر اساس آن، شرکت‌ها سبدهای سرمایه‌گذاری خود را با رمزارزها متنوع می‌کنند.
ردیت در پرونده اخیر ارسالی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همچنین فاش کرده که اتریوم و پالیگان (MATIC) را به عنوان نوعی پرداخت برای فروش برخی کالاهای مجازی، در اختیار دارد. در حالی که درآمد حاصل از این فروش‌ها برای سال‌های مالی منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ چشمگیر نبود، این استراتژی نشان‌دهنده تعهد ردیت به ادغام ارزهای دیجیتال در مدل تجاری خود است.

این شرکت همچنین اعلام کرده که تیم‌های مهندسی و محصولات آن، دارایی‌های دیجیتال را برای مصارف خاص خریداری و نگهداری می‌کنند. بنابراین، بر کاربرد عملی ارزهای دیجیتال در عملیات خود تأکید کرده است.
البته شایان ذکر است که ردیت خطرات مرتبط با سرمایه‌گذاری در رمزارزها تأیید کرده و رویکرد محتاطانه‌ای را برای محافظت از این ریسک‌ها در پیش گرفته است: «در حالی که معتقدیم اقدامات معقولی را برای ایمن کردن ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین انجام داده‌ایم… ممکن است بخشی یا تمام ارزهای دیجیتالی را که در اختیار داریم و فناوری بلاکچینی که کنترل می‌کنیم، از دست بدهیم و وضعیت مالی و نتایج عملیات ما ممکن است آسیب ببیند.»
با وجود این چالش‌ها، ردیت به پتانسیل قابل‌توجه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین اعتقاد دارد. با سرمایه‌گذاری اخیر، این شرکت خود را در خط مقدم انقلاب دیجیتال قرار می‌دهد و از فرصت‌های ارائه‌شده توسط فناوری بلاکچین استقبال می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته غول رسانه اجتماعی ردیت هم به جمع سرمایه‌گذاران بیت کوین و اتریوم پیوست! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.