تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
کد خبر : 60556

طرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی با تحویل فوری

طرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی با تحویل فوری

طرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی با تحویل فوریطرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی از هفته آینده به اجرا درخواهد آمد. در این طرح فروش این دو محصول جدید گروه بهمن به صورت نقدی و با تحویل فوری به با..

فروش بهمن فیدلیتیطرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی با تحویل فوری

طرح جدید فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی از هفته آینده به اجرا درخواهد آمد. در این طرح فروش این دو محصول جدید گروه بهمن به صورت نقدی و با تحویل فوری به بازار عرضه خواهند شد.

گروه خودروسازی بهمن در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی را از هفته آینده به شکل نقدی و با تحویل فوری به مشتریان عرضه کند. البته در حال حاضر قیمت تمام شده محصولات برای این طرح فروش اعلام نشده و قرار است طی روزهای آینده به شکل کامل بخشنامه فروش آنها منتشر شود.

جزئیات فروش فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی

اطلاعاتی که از این طرح فروش منتشر شده حاکی از آن است اگر گروه بهمن شاسی بلند فیدلیتی را با مدل ۵ نفره به بازار عرضه کند، با همان قیمت قبلی حدود ۷۳۵ میلیون تومان و مدل ۷ نفره آن نیز با قیمت حدود ۷۶۰ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت دیگنیتی نیز بیش از ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

گفتنی است شرکت بهمن از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا به امروز خودرو دیگنیتی را در دو مرحله به فروش رسانده که آخرین طرح فروش آن در ۲۷ اردیبهشت‌ماه بوده است. شاسی بلند فیدلیتی نیز تا به امروز در سه طرح فروش نقدی روانه بازار شده که آخرین مرحله آن در ۱۱ مهرماه بوده و در آن فقط مدل ۵ نفره روانه بازار شده است. به احتمال زیاد در طرح جدید ویژه آبان ۱۴۰۰ این دو خودرو با موعد تحویل هفته چهارم آذرماه به مشتریان عرضه خواهند شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.