تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۷:۱۸
کد خبر : 605046

صعود به جایگاه سوم؛ سولانا شگفتی‌ساز بازار لقب گرفت!

صعود به جایگاه سوم؛ سولانا شگفتی‌ساز بازار لقب گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه رالی افزایشی بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد و در این میان، برخی از رمزارزها عملکرد قابل‌توجه‌تری دارند. یکی از این رمزارزها سولانا (SOL) است که قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش یافته و به نزدیکی ۹۹ دلار رسیده است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رالی افزایشی بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد و در این میان، برخی از رمزارزها عملکرد قابل‌توجه‌تری دارند. یکی از این رمزارزها سولانا (SOL) است که قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش یافته و به نزدیکی ۹۹ دلار رسیده است.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار سولانا هم به بیش از ۴۲ میلیارد دلار افزایش یافته و به این ترتیب، سولانا توانسته با پشت سر گذاشتن بایننس کوین (BNB)، به سومین رمزارز بزرگ بازار (به استثنای استیبل کوین‌ها) تبدیل شود.why-is-the-solana-sol-price-up-today-2اما علت رشد چشمگیر سولانا چیست؟ یکی از عوامل اصلی رالی صعودی سولانا می‌تواند اکوسیستم پر رونق آن باشد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، حجم معاملات سولانا به اوج جدیدی رسیده و حتی توانسته از اتریوم پیشی بگیرد.

تعداد کاربران فعال روزانه در بخش دیفای سولانا نیز اخیرا در حال افزایش بوده و از ۱۴ دسامبر به بعد از سطح ۲۰۰ هزار فراتر رفته است. از طرفی، حجم فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هم در بلاکچین سولانا رونق گرفته و اتریوم را پشت سر گذاشته است.

شایان ذکر است که افزایش سریع قیمت SOL در این اواخر ممکن است اثر FOMO (ترس از دست دادن فرصت) را ایجاد کرده باشد. به عبارت دیگر، برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است اسیر افزایش ارزش‌گذاری شوند و بدون انجام بررسی‌های لازم، نسبت به خرید اقدام کنند.

به گزارش Santiment، سولانا از نظر حجم فعالیت‌های اجتماعی در صدر قرار دارد، به این معنی که افراد، آن را در حال حاضر بسیار جذاب می‌دانند.

در این میان، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که سولانا برای افزایش بیشتر قیمت در آینده نزدیک آماده است و برخی، هدف ۳۰۰ دلار و حتی، ۱،۰۰۰ دلار را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صعود به جایگاه سوم؛ سولانا شگفتی‌ساز بازار لقب گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.