تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
کد خبر : 587179

شیرآلات لوکس | خرید و قیمت ست شیرآلات لوکس و لاکچری

شیرآلات لوکس | خرید و قیمت ست شیرآلات لوکس و لاکچری

خیلی از افراد به محیط‌های پر از لوازم و تجهیزات مدرن علاقه دارند. شیرآلات لوکس از آن دسته تجهیزات ساختمانی هستند که باعث شیک شدن محیط پیرامون شما خوهند شد. برای خانه‌های مجلل و مدرن استفاده از شیرآلات با سبک قدیمی مناسب نیست. از طرفی استفاده از شیرآلات لوکس و لاکچری لذت و هیجان خاصی

خیلی از افراد به محیط‌های پر از لوازم و تجهیزات مدرن علاقه دارند. شیرآلات لوکس از آن دسته تجهیزات ساختمانی هستند که باعث شیک شدن محیط پیرامون شما خوهند شد. برای خانه‌های مجلل و مدرن استفاده از شیرآلات با سبک قدیمی مناسب نیست. از طرفی استفاده از شیرآلات لوکس و لاکچری لذت و هیجان خاصی برای افراد ایجاد خواهد کرد.

شیرآلات لوکس و لاکچری با وسایل دیگر خانه نیز هماهنگ می‌شوند و فضای جذاب و زیبایی را برای شما به وجود خواهند آورد. همچنین برای افراد خوش سلیقه شیرآلات بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی دارای اهمیت زیادی بوده و این افراد به دکوراسیون محیط خود اهمیت زیادی می‌دهند.

انواع شیرآلات لوکس و لاکچری

امروزه شیرآلات در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و برخی از انواع شیرآلات به دلیل کیفیت جنس بالا و داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد جزو شیرآلات لوکس و لاکچری شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع این نوع از شیرآلات می‌پردازیم. برای خرید شیرآلات لوکس می‌توانید به سایت فروشگاه جزیره مراجعه نمایید.

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی لوکس دارای دستگیره اهرمی بوده و با بالا و پایین کردن آن می‌توان جریان آب را قطع و وصل نمود. به علاوه برای تعیین دمای آب، دستگیره اهرمی را به سمت چپ و راست حرکت می‌دهند. استفاده از شیرآلات اهرمی لاکچری بسیار راحت است.

شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی دارای حسگر و سنسور هستند. با جلو آوردن دست حسگر این شیرها فعال شده و جریان آب وصل می‌شود. با کنار کشیدن دست از زیر این شیرآلات نیز جریان آب قطع می‌گردد. شیرآلات چشمی لوکس با نام شیرآلات هوشمند نیز شناخته می‌شوند. این شیرآلات با برق کار می‌کند، ولی برای مواقع قطعی برق باتری نصب شده در آن‌ها جریان آب را وصل خواهد کرد.

شیرآلات فشاری

روی شیرآلات فشاری لوکس دکمه‌هایی نصب شده است. با فشردن دکمه‌ها جریان آب به راحتی قطع و وصل می‌شود. به علاوه دکمه‌هایی که با علامت مثبت و منفی روی شیرآلات فشاری لاکچری نصب شده‌اند، دمای آب را زیاد و کم می‌کنند.

ویژگی‌های شیرآلات لوکس

  • بسیار شیک و زیبا بوده و محیط شما را منحصر به فرد می‌کنند.
  • به علت طراحی‌های هوشمندی که دارند، جریان آب را در مواقع لزوم به سرعت قطع کرده و بدین ترتیب در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند.
  • دارای تنوع در طراحی بوده و به همین دلیل هم به راحتی با لوازم دیگر محیط پیرامون هماهنگ می‌شوند.

طراحی شیرآلات لوکس

شیرآلات لوکس | خرید و قیمت ست شیرآلات لوکس و لاکچری

شیرآلات لوکس و لاکچری دارای طراحی‌های بی‌نظیری هستند که هر فردی را مجذوب خود می‌کنند. در ادامه به شرح انواع طراحی‌های این محصول می‌پردازیم.

شیرآلات چراغ دار

شیرآلات چراغ دار مجهز به تکنولوژی نور پیشرفته هستند. نوری که در زمان وصل شدن جریان آب روشن می‌شود، دارای لامپ‌های کوچک LED بوده و رنگ این لامپ‌ها را می‌توان بر طبق سلیقه انتخاب نمود. شیرآلات چراغ دار در آشپزخانه کاربرد بیشتری دارند.

شیرآلات آبشاری

جریان آب در شیرآلات آبشاری به شکل آبشار سرازیر می‌شوند. این شیرآلات معمولا برای ارتفاع‌های بالا مانند سر دوش حمام و شیر وان‌ها مناسب‌اند. جریان آبشاری آب، دارای جلوه‌ای زیبا است. در برخی از این شیرآلات نیز از چراغ استفاده می‌شود.

شیرآلات ملودی دار

در زمان وصل شدن جریان آب در شیرآلات ملودی دار، ملودی و موسیقی مشخصی از سمت شیرآلات به گوش می‌رسد. نوع این ملودی را می‌توان بر طبق سلیقه انتخاب کرد. با قطع شدن جریان آب صدای موسیقی نیز قطع می‌شود. این نوع شیرآلات بیشتر در سردوش حمام‌ها استفاده می‌شود.

فاکتورهای موثر در قیمت شیرآلات لوکس

قیمت شیرآلات به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، اما بعضی از مهم‌ترین آن‌ها در زیر اشاره شده است.

جنس

شیرآلات لوکس لاکچری مجموعه جزیره در جنس‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شوند. جنس این نوع از شیرآلات معمولا از جنس نیکل، کروم، مس، برنج و … است. در برخی از شیرآلات نیز از روکش طلا استفاده می‌شود.

طراحی

شیرآلات لوکس | خرید و قیمت ست شیرآلات لوکس و لاکچری

از مهم‌ترین مزیت‌هایی که شیرآلات لوکس نسبت به سایر شیرآلات دارند، طراحی لاکچری و منحصر به فرد آن‌ها است. برای طراحی شیرآلات لوکس هزینه‌های زیادی می‌شود و کارشناسان مجرب این نوع شیرآلات را طراحی می‌کنند. درنتیجه هر چقدر طراحی شیرآلات لوکس خاص‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

کیفیت

تولیدکنندگان و برندهای معتبر برای تولید شیرآلات لوکس، کیفیت بالایی را در نظر می‌گیرند. این کیفیت از لحاظ مرغوبیت جنس و از لحاظ کارایی خوب شیرآلات در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین هر چقدر شیرآلات با کیفیت‌تر باشد، عمر مفید طولانی‌تری نیز خواهند داشت.

رنگ

شیرآلات لوکس و لاکچری رنگ‌بندی متنوعی دارند. برخی رنگ‌های خاص به علت هزینه بالایی که در تولید آن‌ها صرف می‌شود، دارای قیمت بالایی می‌باشند.

مجموعه جزیره تولیدکننده انواع شیرآلات لوکس و لاکچری در طرح‌های متنوع می‌باشد و توانسته در طول سال‌ها تجربه خود در این عرصه، مشتریان زیادی را جذب نماید. برای سفارش شیرآلات مورد نظر خود می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

انتخاب بهترین شیرآلات

شیرآلات از لوازمی است که برای مدت طولانی خریداری می‌شود و بنابراین بهتر است از خرید خود راضی باشیم. بعضی از عوامل مثل زیبایی و گارانتی معتبر شیرآلات در زمان خرید قابل ارزیابی هستند. اما مواردی مثل کیفیت و استاندارد بودن مواد اولیه به کار رفته در تولید شیرآلات، نیاز به بررسی بیشتری دارد. علاوه بر آن باید به مکان نصب شیرآلات نیز توجه نمود.

انواع شیرآلات لوکس و کاربرد آن‌ها

با پیشرفت تکنولوژی شیرآلات لوکس در انواع مختلفی تولید می‌شوند. به علاوه از نظر نصب نیز انواع شیرآلات توکار و روکار در بازار وجود دارند. قیمت انواع شیرآلات با توجه به کاربرد، معایب و مزایای انواع آن متفاوت است. همچنین بهتر است در هنگام خرید شیرآلات به استاندارد بودن آن‌ها نیز توجه نمایید.

بدنه شیرآلات

از مواردی که در خرید شیرآلات بهداشتی باید به آن توجه نمود، جنس بدنه آن است. بدنه شیرآلات معمولا از آلیاژ برنج ساخته شده و براساس استانداردهای ایران تقریبا 58 تا 60 درصد آن مس و بقیه روی و همینطور ناخالصی‌های مجاز می‌باشد.

از آنجایی که سرب ماده‌ای سمی است، برای سلامتی بدن مضر می‌باشد و بهتر است تا در هنگام خرید مدلی را انتخاب کنید که دارای میزان سرب کمتری باشد.

البته تولیدکنندگان نیز در ساخت شیرآلات این مورد را رعایت می‌کنند. به علاوه برخی از تولیدکنندگان برای بدنه شیرآلات از استیل ضد زنگ استفاده می‌نمایند. شیرآلات استیل نسبت به شیرآلات برنجی بیشتر هستند و جزو شیرهای لوکس بازار محسوب می‌شوند.

در هنگام خرید شیرآلات لوکس علاوه بر کیفیت محصول باید به ملزومات و قطعات به کار رفته در داخل شیر نیز توجه کرد. زیرا این قطعات باید الزامات فنی استاندارد را پاس کرده باشند.

نوع آبکاری شیرآلات

اگر به دکوراسیون خانه و محیط اطراف خود اهمیت می‌دهید، باید شیرآلاتی انتخاب کنید که رنگ کلی آن هماهنگ با آشپزخانه و دستشویی شما باشد. آبکاری شیرآلات لوکس باید مقاوم بوده و تا سال‌ها زیبایی خود را حفظ نماید. انواع آبکاری شیرآلات شامل کروم، نیکل، برنز و … می‌باشد.

مصرف بهینه آب

با توجه به اهمیت میزان مصرف آب، شیرآلات با کیفیت و کم‌مصرف نقش مهمی در حفظ منابع دارند. اصلی‌ترین عامل کاهش مصرف آب در شیرآلات پرلاتور است که تا 90 درصد موجب صرفه‌جویی می‌شود.

همچنین با ایجاد فشار مناسب و پاشش آب در سطح وسیع‌تر، سرشیر کاهنده مصرف آب سهولت و لذت شستشو را افزایش می‌دهد. بنابراین در هنگام خرید به کم‌مصرف بودن شیرآلات مورد نظر خود دقت نمایید.

کاربرد آسان

شیرآلات اهرمی با یک دسته جهت تنظیم فشار و دمای آب، با مخلوط کردن آب سرد و گرم فضای کمتری می‌‌گیرند. به علاوه می‌توان دسته شیرآلات اهرمی را در دمای مورد نظر تنظیم نمود و دفعه بعد با همان تنظیمات شیر آب را باز کرده و از آن استفاده کرد. درنتیجه این نوع شیرآلات گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند.

ابعاد شیرآلات

در زمان خرید شیرآلات روشویی و ظرفشویی باید به عواملی مانند ارتفاع، دامنه دسترسی، عمق و همینطور تعداد لگن‌های سینک توجه نمود. علاوه بر آن ابعاد شیرآلات باید نسبت به ابعاد سینک متناسب بوده و اگر در بالای روشویی شما قفسه‌ای قرار دارد بایستی ارتفاع روشویی را اندازه بگیرید تا در زمان نصب مشکلی پیش نیاید.

از نکات مهم دیگری که باید به آن توجه شود، توجه به زاویه پاشش آب از آبریز یا شیر سینک می‌باشد. در صورت مناسب نبودن این قسمت آب از سینک به بیرون پاشیده و خرابی به بار خواهد آورد.

نصب آسان شیرآلات

قابلیت نصب آسان از موارد دیگری است که باید آن را در نظر بگیرید. شیرآلاتی که دارای نصب آسان هستند، این امکان را ایجاد می‌کنند تا بدون نیاز به نصاب به راحتی متصل شوند. در صورتی که شیرآلات دارای نصب آسان باشند، به جای تعداد زیادی پیچ و مهره، قطعه‌ای به نام مُشتی دارند که کار پیچ و مهره را انجام می‌دهد.

گارانتی و خدمات پس از فروش شیرآلات لوکس

ضمانت و خدمات پس از فروش شیرآلات لوکس از موارد مهمی است که حتما باید به آن توجه نمایید. حتی شیرآلات ارزان استاندارد نیز باید دارای گارانتی امضا شده و تاریخی معتبر باشند.

جمع‌بندی

در این نوشته در ارتباط با شیرآلات لوکس صحبت کردیم. برای خرید انواع شیرآلات لوکس و لاکچری می‌توانید از طریق شرکت جزیره اقدام کنید.

جزیره عرضه کننده انواع شیرآلات لوکس و استاندارد با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. برای بهره‌مندی از شیرآلات لوکس جزیره با شماره‌های زیر تماس بگیرید و یا از طریق سایت این مجموعه اقدام به سفارش نمایید.

https://jaziretaps.com/

021-36429301-10

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.