تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
کد خبر : 608649

شروع طوفانی میم کوین جدید سولانا؛ حجم معاملات WEN از شیبا پیشی گرفت!

شروع طوفانی میم کوین جدید سولانا؛ حجم معاملات WEN از شیبا پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه حجم معاملات وِن (WEN)، میم کوین جدید شبکه سولانا، طی ۲۴ ساعت گذشته افزایشی ۴۲.۶۴ درصدی داشته و از حجم معاملات شیبا اینو (SHIB) پیشی گرفته است.شایان ذکر است که قیمت این میم کوین هم در پی افزایش علاقه کاربران به بخش میم‌کوین‌ها، در حال حاضر به ۰.۰۰۰۱۴۵۴ دلار رسیده است.لازم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم معاملات وِن (WEN)، میم کوین جدید شبکه سولانا، طی ۲۴ ساعت گذشته افزایشی ۴۲.۶۴ درصدی داشته و از حجم معاملات شیبا اینو (SHIB) پیشی گرفته است.
شروع طوفانی میم کوین جدید سولانا؛ حجم معاملات WEN از شیبا پیشی گرفت!شایان ذکر است که قیمت این میم کوین هم در پی افزایش علاقه کاربران به بخش میم‌کوین‌ها، در حال حاضر به ۰.۰۰۰۱۴۵۴ دلار رسیده است.لازم به ذکر است که دوج‌کوین (DOGE) با ارزش بازار بیش از ۱۱ میلیارد دلار، علی‌رغم کاهش قیمت ۵.۱۰ درصدی خود در هفته گذشته، همچنان برترین میم‌کوین بازار است.
طی هفته گذشته، میم کوین بانک (BONK) افزایش قیمت ۳.۷۶ درصدی و شیبا اینو (SHIB) کاهش قیمت ۲ درصدی را تجربه کردند. این در حالی بود که قیمت توکن وِن علی‌رغم رشد ۴۲ درصدی طی روز گذشته، نسبت به هفته قبل ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.
در این میان، حجم معاملات ۲۴ ساعته توکن وِن به رقم قابل توجه ۱۱۵ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این میم‌کوین است.

فعالیت معامله‌گران در اکوسیستم سولانا اخیرا افزایش یافته است. این موضوع به ویژه پس از ایردراپ توکن وِن که قرار است به بیش از ۱ میلیون کیف پول واریز شود، مورد توجه قرار گرفته است.
این رویداد شبکه را پایدار نگه داشت، اما موجب نوسان قابل‌توجه قیمت نیز شد. به نظر می‌رسد که استراتژی ایردراپ وِن بخشی از یک ابتکار گسترده‌تر برای گسترش اکوسیستم سولانا است که شامل عملکرد قابل‌توجه صرافی غیرمتمرکز (DEX) ژوپیتر نیز می‌شود.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، حجم معاملات ژوپیتر اخیراً از صرافی یونی‌سواپ مبتنی بر اتریوم پیشی گرفته است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ۲ صرافی به ترتیب ۵۱۹.۸ میلیون دلار و ۵۱۰ میلیون دلار گزارش شده است.
این یک مطلب خبری است و جنبه اطلاع‌رسانی دارد. وظیفه تحقیق و بررسی درباره توکن‌های جدید بر عهده کاربران است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شروع طوفانی میم کوین جدید سولانا؛ حجم معاملات WEN از شیبا پیشی گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.