تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 608033

سگ کلاهدار سولانا به جمع ۱۰ میم کوین برتر بازار راه پیدا کرد!

سگ کلاهدار سولانا به جمع ۱۰ میم کوین برتر بازار راه پیدا کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه میم کوین Dogwifhat با نماد اختصاری WIF، یکی از داغ‌ترین میم کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا (SOL)، رشد قیمتی قابل ‌توجهی را تجربه کرده و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است. پس از اصلاح قیمت WIF به ۰.۰۸۰۵ دلار، پایین‌ترین حد از ۱۹ دسامبر، قیمت Dogwifhat

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین Dogwifhat با نماد اختصاری WIF، یکی از داغ‌ترین میم کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا (SOL)، رشد قیمتی قابل ‌توجهی را تجربه کرده و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

پس از اصلاح قیمت WIF به ۰.۰۸۰۵ دلار، پایین‌ترین حد از ۱۹ دسامبر، قیمت Dogwifhat امروز شروع به بهبودی شدید کرد و به محدوده ۰.۱۴ دلار نزدیک شد.

میم کوین Dogwifhat در حال حاضر در جایگاه سومین رمزارز پرطرفدار در ۲۴ ساعت گذشته ایستاده است. حجم معاملات WIF هم در صرافی‌های غیرمتمرکز به ۱۳.۵ میلیون دلار رسیده و پس از پپه (PEPE) قرار گرفته است.

در همین حال، کل حجم معاملات Dogwifhat در صرافی‌های متمرکز به ۵۷.۳۵ میلیون دلار رسیده است که تنها در ۲۴ ساعت گذشته افزایش خیره‌کننده ۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.

چیزی که Dogwifhat را متمایز می‌کند، این است که بر خلاف استفاده از تصویر به سبک میم یا همان شوخی کارتونی معمولی، از تصویر شیبا اینوی واقعی استفاده می‌کند که البته یک کلاه هم به سر گذاشته است.

میم Dogwifhat از سال ۲۰۲۰ در اینترنت دست به دست می‌شد، اما به لطف افزایش قیمت‌ SOL و بانک (BONK)، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

با ارزش بازار بیش از ۱۲۹ میلیون دلار، Dogwifhat اکنون به جمع ۱۰ میم کوین برتر بازار راه پیدا کرده و با صعود به جایگاه نهم این جدول، تسلط خود را در این بازار در حال تکامل افزایش می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سگ کلاهدار سولانا به جمع ۱۰ میم کوین برتر بازار راه پیدا کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.