تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
کد خبر : 604942

سگ کلاهدار، ترند بازار میم‌کوین‌ها شد! ماجرای سودهای چندهزار درصدی چیست؟

سگ کلاهدار، ترند بازار میم‌کوین‌ها شد! ماجرای سودهای چندهزار درصدی چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه طی چند هفته‌، توکن BONK، یک میم کوین مستقر در شبکه سولانا که از شیبا اینو الهام ‌گرفته شده است، کم‌کم به اوج خود رسید و با پیشی گرفتن از رقبا و لیست شدن در صرافی‌های بزرگ جهان، دارندگانش را به سودهای صدبرابری رساند. اکنون، یکی دیگر از میم‌کوین‌های شبکه سولانا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی چند هفته‌، توکن BONK، یک میم کوین مستقر در شبکه سولانا که از شیبا اینو الهام ‌گرفته شده است، کم‌کم به اوج خود رسید و با پیشی گرفتن از رقبا و لیست شدن در صرافی‌های بزرگ جهان، دارندگانش را به سودهای صدبرابری رساند. اکنون، یکی دیگر از میم‌کوین‌های شبکه سولانا در حال اوج گرفتن است. این میم کوین هم با تم سگ است، بله، اما این بار، کلاه دارد!
طبق داده‌های پلتفرم GeckoTerminal، توکن Dogwifhat (WIF)، یک توکن سولانا بر اساس میم Dogwifhat، از زمان عرضه در کمتر از یک ماه پیش، ۲۲۷ هزار درصد افزایش قیمت داشته است. قیمت این توکن از یک صدم پنی به تقریباً ۰.۱۹ دلار در زمان نگارش این خبر رسیده و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ درصد افزایش داشته است.
سگ کلاهدار، ترند بازار میم‌کوین‌ها شد! ماجرای سودهای چندهزار درصدی چیست؟به نظر می‌رسد خرید و فروش این توکن پس از دوشنبه گذشته، زمانی که Dogwifhat از سد یک سنت عبور کرد، شتاب قابل‌توجهی پیدا کرده است. توکن WIF از آن زمان به ارزش بازار قابل‌توجهی بالغ بر ۱۳۵ میلیون دلار دست یافته و تنها در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۸ میلیون دلار حجم معاملات داشته است.

در این میان، داستان‌های شگفت‌انگیزی هم از پیشگامان اولیه Dogwifhat در حال پخش شدن است. به گزارش شرکت اطلاعاتی Arkham، یکی از این معامله‌گران که در روز راه‌اندازی، مقدار ۳۰۰ دلار توکن WIF خریده بود، اکنون بیش از ۱۵۰ هزار دلار دارایی دیجیتالی دارد:

در یک ماه او حدود ۳۰۰ دلار را به بیش از ۱۵۰ هزار دلار تبدیل کرد؛ یعنی بازدهی بیش از ۶۰ هزار درصدی در یک معامله!

سایر کاربران X (توییتر سابق) نیز ادعا کرده‌اند که صدها هزار دلار از افزایش سرسام‌آور این توکن به دست آورده‌اند.
پروژه Dogwifhat فراتر از بخش میم‌کوین‌ها، به بازار NFTها نیز گسترش یافته است. مجموعه‌ای از ۵۵۰ توکن NFT متعلق به Dogwifhat Solana که در این ماه راه‌اندازی شد، در حال حاضر ارزش خود را افزایش داده‌ و در زمان نگارش این خبر، ارزان‌ترین قطعه این مجموعه با قیمت ۱۳.۲ SOL یا ۹۵۵ دلار به فروش می‌رسد. همین چند روز پیش، این NFTها با قیمتی کمتر از ۱۵ دلار فروخته می‌شدند.
بسیاری از فعالان بازار، این رویدادها را اثباتی بر صعود گسترده‌تر سولانا و برتری این شبکه نسبت به اتریوم می‌دانند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سگ کلاهدار، ترند بازار میم‌کوین‌ها شد! ماجرای سودهای چندهزار درصدی چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.