تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 609068

سود ۴ میلیارد دلاری نهنگ بزرگ از سرمایه‌گذاری در بیت کوین!

سود ۴ میلیارد دلاری نهنگ بزرگ از سرمایه‌گذاری در بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه با صعود قیمت بیت کوین (BTC) به نزدیکی سطح ۵۳ هزار دلار، مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین هولدر شرکتی این ارز دیجیتال، شاهد افزایش ارزش دارایی‌های خود به بالای ۱۰ میلیارد دلار بوده و بیش از ۴ میلیارد دلار سود به دست آورده است.طبق آخرین گزارش‌ها، مایکرواستراتژی در پایان ژانویه ۱۹۰ هزار بیت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با صعود قیمت بیت کوین (BTC) به نزدیکی سطح ۵۳ هزار دلار، مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین هولدر شرکتی این ارز دیجیتال، شاهد افزایش ارزش دارایی‌های خود به بالای ۱۰ میلیارد دلار بوده و بیش از ۴ میلیارد دلار سود به دست آورده است.
طبق آخرین گزارش‌ها، مایکرواستراتژی در پایان ژانویه ۱۹۰ هزار بیت کوین داشت که در مجموع به مبلغ ۵٫۹۳ میلیارد دلار، ۳۱،۲۲۴ دلار به ازای هر کوین، خریداری شده‌اند. این شرکت خرید بیت کوین را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون، هر سه ماه یک بار با خرید کوین‌های بیشتر، ذخایر خود را افزایش داده است. در دسامبر ۲۰۲۳، این شرکت نزدیک به ۲ میلیارد دلار سود داشت، اما به لطف افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت بیت ‌کوین از آغاز سال ۲۰۲۴، این سود دو برابر شده است.

مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی مایکرواستراتژی اخیراً در اظهارات خود گفت که راه‌اندازی ETFهای اسپات بیت کوین، با جذب سرمایه‌گذاران سنتی به این بازار، قیمت این ارز دیجیتال را بالا خواهد برد.
در همین حال، لازم به ذکر است که ارزش سهام شرکت مایکرواستراتژی، با نماد اختصاری MSTR نیز، از ابتدای سال تا به امروز حدود ۲۱ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سود ۴ میلیارد دلاری نهنگ بزرگ از سرمایه‌گذاری در بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.