تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
کد خبر : 609181

سقوط آزاد توکن STRK؛ علت انتقاد شدید جامعه از پروژه استارک‌نت چیست؟

سقوط آزاد توکن STRK؛ علت انتقاد شدید جامعه از پروژه استارک‌نت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه توکن STRK پروژه استارک‌نت (Starknet) از زمان عرضه عمومی در روز سه‌شنبه، نیمی از ارزش خود را از دست داده است؛ زیرا تیم توسعه‌دهنده با انتقادات شدیدی درباره رویداد تولید توکن در سال ۲۰۲۲ مواجه است. معاملات توکن STRK روز سه‌شنبه ۲۰ فوریه آغاز شد. در ساعات ابتدایی، این رمزارز شاهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن STRK پروژه استارک‌نت (Starknet) از زمان عرضه عمومی در روز سه‌شنبه، نیمی از ارزش خود را از دست داده است؛ زیرا تیم توسعه‌دهنده با انتقادات شدیدی درباره رویداد تولید توکن در سال ۲۰۲۲ مواجه است.

معاملات توکن STRK روز سه‌شنبه ۲۰ فوریه آغاز شد. در ساعات ابتدایی، این رمزارز شاهد افزایش قیمت خود به ۳٫۵ دلار بود، اما نتوانست در این سطوح دوام بیاورد و نزدیک به ۵۰ درصد از اوج خود اصلاح شد. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۱٫۹۱ دلار معامله می‌شود.starknets-strk-drops-53-amid-token-issuance-criticism

طبق گزارش‌ها، حدود ۷۲۸ میلیون STRK بر اساس معیارهای از پیش تعیین‌شده، مانند مشارکت در بلاکچین و در جامعه آن، میان ۱٫۳ میلیون آدرس توزیع شد. با این حال، این فشار فروش نشان می‌دهد که گیرندگان احتمالاً توکن‌های دریافتی را به سرعت فروخته‌اند. این فشار فروش و افت قیمتی در حالی اتفاق افتاده که چند صرافی معتبر جهان، از جمله بایننس، پشتیبانی از استارک‌نت را آغاز کرده‌اند.

استارک‌نت یک پلتفرم رول‌آپ اتریوم است که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از فناوری اثبات دانش صفر، مقیاس‌پذیری خود را افزایش دهند و صحت مجموعه‌ای از داده‌ها را بدون افشای خود داده‌ها اثبات کنند.

طبق گزارش‌ها، برنامه باز کردن قفل توکن‌های STRK، انتقادهایی را در میان برخی از محافل رمزارزی ایجاد کرده است.

در هفته گذشته، ناظران بازار دریافتند که رویداد واقعی تولید توکن استارک‌نت در نوامبر ۲۰۲۲ اتفاق افتاده و در ابتدا دارای یک دوره انحصاری یک ساله بوده است.

در مقابل، توسعه‌دهندگان استارک‌نت می‌گویند که این رویداد در مقالات فنی آن ذکر و مستند شده بود، اما فعالان بازار متوجه آن نشده‌اند. با این حال، برخی از منتقدان آن را مخفی کردن حقایق می‌دانند و می‌گویند که ممکن است بیشتر به نفع خودی‌ها باشد تا جامعه.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سقوط آزاد توکن STRK؛ علت انتقاد شدید جامعه از پروژه استارک‌نت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.