تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 604376

سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی بیشتر کدام رمزارزها را می‌خرند؟

سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی بیشتر کدام رمزارزها را می‌خرند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه گزارش جدیدی از Bybit Research نشان می‌دهد که معامله‌گران سازمانی نسبت به بیت‌ کوین و اتریوم خوش‌بین هستند، اما نسبت به آینده آلت‌کوین‌ها شک دارند.طبق گزارش‌ها، معامله‌گران سازمانی در طول سه فصل اول سال ۲۰۲۳، ذخایر بیت کوینی خود را تقریباً دو برابر کرده‌اند. تا ماه سپتامبر، بیشتر دارایی‌های آنها از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش جدیدی از Bybit Research نشان می‌دهد که معامله‌گران سازمانی نسبت به بیت‌ کوین و اتریوم خوش‌بین هستند، اما نسبت به آینده آلت‌کوین‌ها شک دارند.
طبق گزارش‌ها، معامله‌گران سازمانی در طول سه فصل اول سال ۲۰۲۳، ذخایر بیت کوینی خود را تقریباً دو برابر کرده‌اند. تا ماه سپتامبر، بیشتر دارایی‌های آنها از بیت کوین تشکیل شده بود که ناشی از احساسات مثبت پیرامون تأیید احتمالی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده است.

در این گزارش همچنین آمده که معامله‌گران سازمانی و نهنگ‌های بیت ‌کوین، نسبت به آلت‌کوین‌ها شک و تردید دارند و ذخایر آلت‌کوینی آنها با وجود افزایش مختصر در ماه می، در کل کاهش یافته است. این کاهش در ماه آگوست و به ویژه در میان مؤسسات قابل‌توجه‌تر شد که نشان‌دهنده یک موضع محتاطانه نسبت به این دارایی‌های بی‌ثبات‌تر است.
داده‌ها نشان می‌دهند که ذخایر اتریومی این گروه از سرمایه‌گذاران از زمان ارتقای Shapella بلاکچین اتریوم کاهش یافته است – به جز یک افزایش شدید در ماه سپتامبر، به دلیل انتشار اخبار مرتبط به ETF که فعالان بازار را هیجان‌زده کرد.
پیش‌تر و در ماه اکتبر، K33 Research هم در گزارش خود نوشته بود که در حال تغییر موضع در مورد تخصیص دارایی‌ها است و به کاربران توصیه کرد که به دلیل رکود طولانی‌مدت اتریوم در برابر بیت کوین از ژوئیه ۲۰۲۲، دوباره به بازار بیت کوین برگردند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی بیشتر کدام رمزارزها را می‌خرند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.