تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 604984

رقابت پروژه‌ها برای ایردراپ توکن‌های خود بین دارندگان تلفن سولانا! ماجرا چیست؟

رقابت پروژه‌ها برای ایردراپ توکن‌های خود بین دارندگان تلفن سولانا! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه پروژه ارز دیجیتال اکسس (ACS) قصد دارد ۱۰۰۰۰۰ توکن بومی خود به ارزش ۲۵۰ دلار را از طریق یک ایردراپ انحصاری توزیع کند. توزیع توکن‌های ACS که از روز سه‌شنبه آغاز شد، به عنوان یک پاداش بزرگ برای صاحبان گوشی‌های ساگا (Saga) سولانا در نظر گرفته شده است. این حرکت اکسس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه ارز دیجیتال اکسس (ACS) قصد دارد ۱۰۰۰۰۰ توکن بومی خود به ارزش ۲۵۰ دلار را از طریق یک ایردراپ انحصاری توزیع کند.

توزیع توکن‌های ACS که از روز سه‌شنبه آغاز شد، به عنوان یک پاداش بزرگ برای صاحبان گوشی‌های ساگا (Saga) سولانا در نظر گرفته شده است.

این حرکت اکسس موجی از هیجانات را برای بازار به ارمغان آورد. البته در روز اول ایردراپ، ACS با کاهش ۶ درصدی همراه شد که می‌تواند نشان‌دهنده فروش این توکن‌های رایگان توسط دارندگان گوشی‌های ساگا باشد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دارندگان جدید تلفن سولانا طی یک ایردراپ رایگان می‌توانند ۳۰ میلیون میم کوین بانک (BONK) را به صورت رایگان دریافت کنند که با توجه به افزایش اخیر قیمت BONK، ارزش این میم کوین‌ها از قیمت خود تلفن ساگا فراتر رفت. این موضوع، باعث هجوم کاربران برای خرید این تلفن شد و تمام گوشی‌های ساگا در مدت کوتاه به فروش رسید.

علی‌رغم کاهش ۳۰ درصدی BONK، پروژه‌های دیگر در سولانا اکنون به دنبال اجرای ایردراپ‌های خود هستند.

توکن ACS صادرشده توسط اکسس به عنوان ابزاری برای پرداخت عمل می‌کند و دارندگان را قادر می‌سازد تا به مجموعه متنوعی از محتوای دارای مضمون رمزارز دسترسی داشته باشند.

دارندگان این امکان را دارند که ACS خود را با سازندگان محتوا که خبرنامه‌ها، انیمه‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی و موارد دیگر را از طریق وب‌سایت Access Protocol ارائه می‌دهند، به اشتراک بگذارند.

مالکیت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) اولیه ساگا که در واقع، بلیطی برای شرکت در این ایردراپ‌ها است، نشان می‌دهد که کمتر از ۳۵۰۰ از ۲۰۰۰۰ گوشی موجود ساگا به طور کامل فعال شده‌اند.

به عبارت دیگر، بسیاری از دارندگان ساگا هنوز کیف پول خود را راه‌اندازی نکرده و نمی‌توانند هیچ ایردراپی دریافت نمایند یا بفروشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رقابت پروژه‌ها برای ایردراپ توکن‌های خود بین دارندگان تلفن سولانا! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.