تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 609052

رقابت بین سگ کلاهدار و پپه قورباغه بالا گرفت! کدام‌یک پیروز میدان خواهد شد؟

رقابت بین سگ کلاهدار و پپه قورباغه بالا گرفت! کدام‌یک پیروز میدان خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه طی یک رالی صعودی قابل‌توجه، قیمت داگ ویف هت (WIF)، معروف به سگ کلاهدار، در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۲۱ درصد رشد، به ۰٫۴۶ دلار رسید که بالاترین سطح از اواسط ماه ژانویه است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار داگ ویف هت هم به نزدیکی نیم میلیارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی یک رالی صعودی قابل‌توجه، قیمت داگ ویف هت (WIF)، معروف به سگ کلاهدار، در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۲۱ درصد رشد، به ۰٫۴۶ دلار رسید که بالاترین سطح از اواسط ماه ژانویه است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار داگ ویف هت هم به نزدیکی نیم میلیارد دلار رسیده است.

اما چیزی که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، رشد قابل‌توجه WIF در مقایسه با دیگر میم کوین‌های برتر، مانند فلوکی (FLOKI) و میم کوین (MEME) و پیشی گرفتن از آنها است.

به این ترتیب، داگ ویف هت در حال حاضر پس از دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، بانک (BONK) و پپه (PEPE)، در رتبه پنجم میم کوین‌های برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد.solanas-dogwifhat-wif-skyrockets-21-to-join-doge-and-shib-elite-rankچیزی که در مورد داگ ویف هت حیرت‌انگیزتر است، سرعت رشد آن است. این میم کوین تنها در سه ماه، موقعیت خود را به عنوان یک بازیکن قدرتمند در بازار میم کوین‌ها تثبیت کرده است.

در همین راستا، گروهی از تحلیلگران معتقدند که صعود سگ کلاهدار هنوز به پایان نرسیده است. با توجه به اینکه ارزش بازار WIF تنها حدود ۳۹ میلیون دلار با پپه فاصله دارد، یک افزایش متوسط ۱۳ درصدی می‌تواند باعث شود که داگ ویف هت، همتای قورباغه‌ای خود را هم پشت سر بگذارد.

احساسات صعودی پیرامون داگ ویف هت توسط تاییدیه غیرمنتظره از سوی افراد مشهور، مانند لبرون جیمز (LeBron James) با یک کلاه بافتنی که یادآور میم محبوب است، تقویت می‌شود. چنین تاییدیه‌های غیرقابل‌پیش‌بینی، به هیجان پیرامون این میم کوین می‌افزاید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رقابت بین سگ کلاهدار و پپه قورباغه بالا گرفت! کدام‌یک پیروز میدان خواهد شد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.