تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 609122

رشد ۶۰ درصدی گراف در یک هفته! رالی گاوی توکن GRT همچنان ادامه دارد؟

رشد ۶۰ درصدی گراف در یک هفته! رالی گاوی توکن GRT همچنان ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه با بهبود وضعیت بازار کلی کریپتو، قیمت ارز دیجیتال گراف (GRT) هم با یک رشد بیش از ۲۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و ثبت صعود بیش از ۶۱ درصدی در طول هفته گذشته، عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته که بیانگر تقاضای قوی برای این توکن در بازار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با بهبود وضعیت بازار کلی کریپتو، قیمت ارز دیجیتال گراف (GRT) هم با یک رشد بیش از ۲۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و ثبت صعود بیش از ۶۱ درصدی در طول هفته گذشته، عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته که بیانگر تقاضای قوی برای این توکن در بازار است.
در زمان نگارش این خبر، گراف در محدوده قیمتی ۰٫۲۷۱۲ دلار معامله می‌شود.
رشد ۶۰ درصدی گراف در یک هفته! رالی گاوی توکن GRT همچنان ادامه دارد؟شاخص قدرت نسبی (RSI) گراف برای چند روز متوالی، بالاتر از محدوده اشباع خرید قرار دارد که فشار خرید گسترده برای این رمزارز را نشان می‌دهد. علاوه بر این، شیب نمودار میانگین‌های متحرک همچنان رو به بالا است که یک سیگنال صعودی محسوب می‌شود.

اگر قیمت گراف به بالای سطح مقاومتی ۰٫۲۷۵۷ دلار برسد، گاوها مجدداً مومنتوم خود را به دست آورده و سطح مقاومتی ۰٫۳۰ دلار را به چالش خواهند کشید. علاوه بر این، اگر گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از آن سطح نگه دارند، توکن GRT می‌تواند برای آزمایش هدف ۰٫۳۲ دلاری آماده شود.
در مقابل، اگر خرس‌ها بر گاوها غلبه کنند، توکن GRT مومنتوم خود را از دست خواهد داد و با در پیش گرفتن یک روند نزولی، سطح حمایت ۰٫۲۵۱۳ دلاری خود را دوباره آزمایش خواهد کرد. در ادامه، اگر خرس‌ها همچنان بر گاوها تسلط داشته باشند، احتمال سقوط قیمت گراف تا سطح حمایتی ۰٫۲۲۹۸ دلاری هم در هفته آینده وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد ۶۰ درصدی گراف در یک هفته! رالی گاوی توکن GRT همچنان ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.