تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کد خبر : 608481

رشد ۱۰۰ برابری توکن SAVM پس از عرضه؛ زمزمه‌های دستکاری بازار به گوش می‌رسد!

رشد ۱۰۰ برابری توکن SAVM پس از عرضه؛ زمزمه‌های دستکاری بازار به گوش می‌رسد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM) پس از عرضه، افزایش قابل‌توجه بیش از ۱۰۰ برابری را تجربه کرده که منجر به ایجاد سودی چشمگیر برای سرمایه‌گذاران اولیه شده است. توکن SAVM به عنوان اولین پروتکل سازگار با ماشین مجاز اتریوم (EVM) در شبکه بیت کوین شناخته می‌شود. در واقع، این پروتکل یک راه‌حل لایه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM) پس از عرضه، افزایش قابل‌توجه بیش از ۱۰۰ برابری را تجربه کرده که منجر به ایجاد سودی چشمگیر برای سرمایه‌گذاران اولیه شده است. توکن SAVM به عنوان اولین پروتکل سازگار با ماشین مجاز اتریوم (EVM) در شبکه بیت کوین شناخته می‌شود.

در واقع، این پروتکل یک راه‌حل لایه ۲ بیت‌کوین است که از رول‌آپ‌های مبتنی بر دانش صفر (ZK) برای رفع محدودیت ذاتی این شبکه بلاکچین در زمینه فقدان عملکرد قرارداد هوشمند بومی استفاده می‌کند.

عرضه توکن SAVM در ۱۸ ژانویه آغاز شد و در ۱۹ ژانویه به پایان رسید. ۲۳۴۸۷ شخص منحصربه‌فرد در این عرضه اولیه شرکت کردند. در ادامه، برندگان به صورت تصادفی انتخاب شدند و توکن‌های خود را دریافت نمودند.

پس از عرضه، ارزش این آلتکوین به شدت افزایش یافت و به نزدیک ۱۵ دلار رسید. این رشد به تأیید این ارز دیجیتال توسط اینفلوئنسرهای حوزه کریپتو و تبلیغ آن در شبکه‌های اجتماعی نسبت داده می‌شود.altcoin-skyrocketed-24-hours-

با این حال، یکی از محققان برجسته حوزه بلاکچین به نام ZachXBT، هشدار داده که این اینفلوئنسرها ممکن است در ازای تبلیغ، مقداری از این توکن را دریافت کرده باشند.

متعاقباً، پلتفرم لوک‌آن‌چین (LookOnChain) هم سخنان ZachXBT را تأیید کرد. این پلتفرم فاش کرد که تیم SAVM حدود ۱.۲ میلیون توکن (۱۱.۵ درصد از کل موجودی) به ارزش ۱۰.۵ میلیون دلار را به ۲۴۸ آدرس متعلق به اینفلوئنسر‌ها منتقل کرده است.

در ادامه، این اینفلوئنسر‌ها اقدام به فروش دارایی‌های خود کردند. این فعالیت‌های فروش به‌طور قابل‌توجهی بر قیمت SAVM تأثیر گذاشت و باعث شد قیمت آن به حدود ۹.۷ دلار کاهش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد ۱۰۰ برابری توکن SAVM پس از عرضه؛ زمزمه‌های دستکاری بازار به گوش می‌رسد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.