تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 608407

ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک بهترین رمزارز برای X (توییتر) را معرفی کرد!

ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک بهترین رمزارز برای X (توییتر) را معرفی کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چت‌بات هوش مصنوعی گروک (Grok) که توسط تیم xAI و به سرپرستی ایلان ماسک توسعه یافته است، دوج‌کوین (DOGE) را به عنوان مناسب‌ترین ارز دیجیتال برای شبکه اجتماعی X (که قبلا توییتر نامیده می‌شد) معرفی کرده است. گروک این موضوع را در پاسخ سوالی که توسط کی یانگ جو (Ki Young

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چت‌بات هوش مصنوعی گروک (Grok) که توسط تیم xAI و به سرپرستی ایلان ماسک توسعه یافته است، دوج‌کوین (DOGE) را به عنوان مناسب‌ترین ارز دیجیتال برای شبکه اجتماعی X (که قبلا توییتر نامیده می‌شد) معرفی کرده است.

گروک این موضوع را در پاسخ سوالی که توسط کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت کریپتو‌کوانت (CryptoQuant)، پرسیده شده بود، مطرح کرد.

پاسخ گروک واضح و صریح بود:

بهترین ارز دیجیتال برای توییتر دوج‌کوین خواهد بود.

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی X، از حامیان پر و پا قرص این ارز دیجیتال بوده و بارها در پست‌های خود به این موضوع اشاره کرده است. علاوه بر این، جامعه دوج‌کوین در توییتر بسیار فعال است که آن را به یک انتخاب عالی برای تعامل با علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

علاقه ماسک به ادغام این ارز دیجیتال با پلتفرم X مشهود است. از طرفی، تحولات اخیر نشان می‌دهند که X ممکن است گزینه پرداخت‌ و کمک‌ مالی در قالب دوج‌کوین را در سال جاری فعال کند. چنین اتفاقی این ارز دیجیتال را به طور بالقوه به یک عنصر کلیدی در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

ماسک در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که گزینه پرداخت درون برنامه‌ای تا اواسط سال به پلتفرم X اضافه خواهد شد. با این حال، تا آن زمان، موانع نظارتی، از جمله کسب مجوزهای انتقال پول در ایالت‌های مختلف ایالات متحده، باید برطرف شوند.

ادغام دوج‌کوین در این پلتفرم می‌تواند میزان محبوبیت و استفاده از آن را به طور قابل توجهی افزایش دهد و راه جدیدی را برای پذیرش و کاربرد ارزهای دیجیتال ارائه نماید.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، قیمت دوج کوین به صورت چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. ابعاد این موضوع زمانی مشخص‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم در گذشته، انتشار تنها چند توییت در مورد این ارز دیجیتال توسط ماسک موجب افزایش قابل توجه قیمت آن شده بود.

در زمان انتشار این خبر، دوج‌کوین ۰.۰۸۱۹ دلار قیمت دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک بهترین رمزارز برای X (توییتر) را معرفی کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.