تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 73898

راهنمای خرید بهترین کیفیت شلوار جین زنانه به صورت عمده – فروشگاه عمده پوشان

راهنمای خرید بهترین کیفیت شلوار جین زنانه به صورت عمده – فروشگاه عمده پوشان

فهرست۱ انتخاب بهترین نوع شلوار جین زنانه۱.۱ فاکتور های مهم برای خرید شلوار جین زنانه با کیفیت۲ خرید شلوار جین زنانه جذب۳ خرید شلوار جین زنانه فاق بلند۴ خرید شلوار جین زنانه راسته۵ خرید شلوار زنانه راسته روشن۵.۱ آیا در زمان خرید شلوار جین زنانه باید به برند بودن آن توجه کرد؟۵.۲ پارچه ضخیم‌تر و …

شلوار جین زنانه یکی از پوشاک هایی است که در زمان خرید، باید به کیفیت آن توجه ویژه ای داشت. اگر از شلوار جین زنانه بی کیفیت  برای فروش استفاده کنیم، ممکن است در اوایل کار سود خوبی را برای ما داشته باشد، اما در دراز مدت، مشتریان از کیفیت شلوارهای ما ناراضی هستند و به کسب و کار ما وفادار نمی مانند.

انتخاب بهترین نوع شلوار جین زنانه

در مرحله خرید عمده شلوار جین زنانه باید دقت کنید که شلوار از مواد اولیه و مرغوبی تولید شده باشد و بین شلوار و قالب آن تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد. در غیر اینصورت شلوار زنانه ای که می خرید، کیفیتی نخواهد داشت و شلوار بی کیفیتی را انتخاب کرده اید.

فاکتور های مهم برای خرید شلوار جین زنانه با کیفیت

 

  • تن خور زیبا
  • دوام و استحکام
  • راحتی زیاد
  • برخورداری از نخ و پارچه مرغوب
  • ثبات رنگ
  • عدم چروک پذیری
  • تراکم بالا
  • عدم آبرفت
  • نرمی و لطافت

پارچه‌ شلوار های جین، سنگین‌تر و معمولا از مرغوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند. سعی کنید از پارچه‌هایی که طرح جین هستند دوری کرده و جین واقعی خریداری کنید. شلوار‌های جین اصلی، خوش فرم‌تر بوده و دوام و عمر طولانی تری نسبت به دیگر انواع پارچه‌های شلواری دارند.

راهنمای خرید بهترین کیفیت شلوار جین زنانه به صورت عمده – فروشگاه عمده پوشان

بستگی به سلیقه خریداران شما، شلوار های جین زنانه ای که می توانید برای خرید انتخاب کنید در مدل های مختلفی هستند. در ادامه به بررسی چند مدل شلوار جین زنانه می پردازیم.

خرید شلوار جین زنانه جذب

 

شلوار جین‌هایی که جذب هستند، کاملا به پا‌های خانم ها می‌چسبند و جذابیت پا‌های آن ها را بیشتر نشان خواهند داد و فرم اندام آن ها را به مراتب بهتر خواهند کرد. اگر پا‌های  بیشتر مشتریان شما بیش از اندازه لاغر هستند، از خرید این مدل شلوار های جین خودداری کنید؛ چراکه باعث خواهد شد تا پا‌های مشتریان لاغرتر نیز به نظر برسد و تصمیمی برای خرید از شما نداشته باشند.

خرید شلوار جین زنانه فاق بلند

شلوار جین زنانه فاق بلندی را انتخاب کنید که دور کمر آن دقیقا متناسب با اندام مشتریان شما باشد؛ چرا که اگر قدری برای مشتریان شما گشاد باشند، فرم بدی خواهند داشت و اگر هم تنگ باشند، ممکن است باعث شود شکم مشتریان شما بزرگتر به نظر برسد. اگر اطلاعات دقیقی از مشتریان خود ندارید، بهتر است از هر دو مدل به اندازه مساوی خرید کنید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید.

خرید شلوار جین زنانه راسته

اگر به دنبال یک مدل شلوار جین زنانه همه پسند و مناسب برای اکثر مشتریان خود هستید، شلوار جین راسته را انتخاب کنید. شلوار جین‌های راسته خصوصا برای افرادی که پا‌های خیلی لاغری دارند مناسب بوده و فرم پا‌های آن‌ها را بهتر و زیباتر نشان خواهد داد. این نوع شلوار‌ها انواع مختلفی دارند که شلوار مام استایل را نیز می‌توان در این دسته جای داد. شلوار مام استایل نوعی شلوار راسته فاق بلند است که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

 

خرید شلوار زنانه راسته روشن

این شلوار راسته فاق بلند، یا در واقع مام استایل، با رنگ نسبتا روشن خود و زاپ‌هایی که در قسمت بالایی زانو دارد، فرم خاص و متفاوت و در عین حال کاربردی دارد. در دو طرف شلوار، نوار تزئینی دوخته شده که دقیقا مطابق مد روز است.

 

آیا در زمان خرید شلوار جین زنانه باید به برند بودن آن توجه کرد؟

درست است که به طور معمول برندهای شناخته شده، جین‌های با کیفیت‌تری تولید می‌‌کنند اما قطعا یک اسم شناخته شده مستلزم پرداخت پول بیشتری نیز هست. پیشنهاد ما به شما برند پر طرفدار و با کیفیت VAKKO می باشد که می تواند بهترین تجربه خرید برای شما باشد.
اگر از آن افرادی هستید که دوست ندارید هزینه زیادی را صرفا بابت برند بودن یک لباس بپردازید، ناامید نباشید! بهتر است به موارد دیگری در هنگام خرید شلوار جین زنانه دقت کنید وگرنه خود برند بودن یکی از ویژگی‌های خرید جین با کیفیت شناخته نمی‌شود!

پارچه ضخیم‌تر و تاثیر آن در انتخاب شلوار جین

همانطور که در اکثر پارچه‌ها دیده می‌شود، هرچه بافت پارچه محکم‌تر و ضخیم‌تر باشد و تار و پودش بهم نزدیک‌تر باشد یعنی آن پارچه دوام بالاتری دارد. پارچه شلوار جین نیز از این قانون جدا نیست یعنی بهتر است هنگام خرید، دستی به سر و روی شلوار بکشید و اگر احساس کردید پارچه بافت ضخیمی دارد اجازه دهید جزو سبد خریدتان باشد.

دوخت مقاوم شلوار جین زنانه

موقع خرید شلوار جین زنانه  حواستان به دوخت لبه پایین درزهای کناری و دور جیب‌ها باشد. شما باید به دنبال دوختی محکم و بدون پارگی باشید که به راحتی شل نمی‌شود. اگر دوخت‌ها در دو ردیف یا به صورت دوخت زنجیره‌ای بودند، بدانید که با تولید ‌کننده‌ای ماهر و با دقت بالا طرف هستید! البته یک ردیف بودن دوخت نیز بسیار خوب است. فقط دقت کنید که با نخی محکم و بادوام دوخته شده باشد. اگر از مقاومت شلوار جینی که می‌خرید اطمینان ندارید یک تست ساده انجام دهید، درزها را کمی بکشید اگر احساس کردید صدای در رفتگی دوخت را شنیدید یا دیدید این نشانه یک جین بدون کیفیت است.

اگر برای انتخاب بهترین شهر برای خرید پوشاک و لباس عمده دچار سردرگمی بودید و نمیدانستید که بهترین شهر را چطوری انتخاب کنید، حتما به این مقاله مراجعه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی عمده پوشان همانند برندهای مشهور مثل دیجی کالا و دیجی استایل همواره سعی براین داشته است تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند و مجموعه ای از مشتریان وفادار را داشته باشد. شما عزیزان هم اگر قصد خرید عمده شلوار جین و لی زنانه داشته باشید، میتوانید با مراجعه به وب سایت Https://omdeposhan.ir مدل های مختلف با کیفیت برند VAKKO را ببینید و خرید داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین کیفیت شلوار جین زنانه به صورت عمده – فروشگاه عمده پوشان

فروشگاه عمده پوشان با داشتن فروشگاه حضوری در بازار بزرگ تهران، شلوارهای جین زنانه خریداری شده را مستقیما از تولیدی و بدون واسطه و در کوتاهترین زمان ممکن به دست مشتریان خود می رساند و تضمین کیفیت و مرجوعی کالا را به مشتریان خود می دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.