تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 604440

رالی توقف‌ناپذیر بانک؛ میم کوین سولانا همچنان رکورد می‌شکند!

رالی توقف‌ناپذیر بانک؛ میم کوین سولانا همچنان رکورد می‌شکند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون شاهد رشد قابل‌توجهی بوده و توانسته بیشتر زیان‌های ثبت‌شده در زمستان سخت سال ۲۰۲۲ را جبران کند. بیت کوین برای اولین بار در ۱۹ ماه گذشته به ۴۲ هزار دلار رسید، اتریوم از مرز ۲،۲۰۰ دلار گذشت، و بسیاری از رمزارزهای برتر دیگر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون شاهد رشد قابل‌توجهی بوده و توانسته بیشتر زیان‌های ثبت‌شده در زمستان سخت سال ۲۰۲۲ را جبران کند. بیت کوین برای اولین بار در ۱۹ ماه گذشته به ۴۲ هزار دلار رسید، اتریوم از مرز ۲،۲۰۰ دلار گذشت، و بسیاری از رمزارزهای برتر دیگر هم رشد قابل‌توجهی را تجربه کردند.

در این میان، یکی از دیگر از توکن‌هایی که از این محیط بسیار صعودی سود برده، میم کوین بانک (BONK) در شبکه سولانا است که قیمت آن امروز ۵ دسامبر، علی‌رغم روند کاهشی قیمت SOL، به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۶۸۷۵ دلار رسید. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت بانک کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۶۲۴۸ دلار برگشته، اما در بازه زمانی روزانه همچنان نزدیک به ۱۰ درصد رشد دارد. رشد قیمتی این میم کوین در یک هفته و یک ماه گذشته نیز به ترتیب به بیش از ۵۰ و ۶۸۰ درصد می‌رسد.
رالی توقف‌ناپذیر بانک؛ میم کوین سولانا همچنان رکورد می‌شکند!عاملی که می‌تواند در روند صعودی BONK نقش داشته باشد، ارتباط آن با سولانا است. این ارز دیجیتال به عنوان اولین میم کوین با تم سگ در شبکه سولانا و به عنوان رمزارزی «برای مردم، توسط مردم» شناخته می‌شود. سولانا در چند ماه گذشته، عملکرد چشمگیری در بازار داشت و ارزش آن در اواسط نوامبر به ۷۰ دلار رسید.
جیکوب کانفیلد، تحلیلگر و معامله‌گر، در ماه نوامبر پیش‌بینی بسیار خوش‌بینانه‌ای را در مورد سولانا ارائه کرد که بر اساس آن، قیمت این رمزارز ممکن است تا ۱،۰۰۰ دلار افزایش یابد و SOL می‌تواند به دومین دارایی رمزارزی بزرگ پس از بیت کوین تبدیل شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رالی توقف‌ناپذیر بانک؛ میم کوین سولانا همچنان رکورد می‌شکند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.