تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 609058

دو رویداد فروش عمده در پیش روی بیت کوین! احتمال اصلاح قیمت وجود دارد؟

دو رویداد فروش عمده در پیش روی بیت کوین! احتمال اصلاح قیمت وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در روزهای اخیر، قیمت بیت کوین (BTC) افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرد و برای اولین بار در دو سال گذشته، از مرز ۵۲ هزار دلار گذشت. با این حال، رالی قیمت بیت کوین اکنون در معرض تهدید دو رویداد فروش عمده قرار دارد که به طور بالقوه می‌توانند بر مسیر کوتاه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، قیمت بیت کوین (BTC) افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرد و برای اولین بار در دو سال گذشته، از مرز ۵۲ هزار دلار گذشت. با این حال، رالی قیمت بیت کوین اکنون در معرض تهدید دو رویداد فروش عمده قرار دارد که به طور بالقوه می‌توانند بر مسیر کوتاه مدت آن تأثیر بگذارند.

اولین رویداد مربوط به مجوز اعطاشده به وام‌دهنده رمزارزی ورشکسته جنسیس (Genesis) برای فروش ۳۵ میلیون سهم صندوق GBTC گری‌اسکیل، به ارزش تقریبی ۱٫۳ میلیارد دلار است.

پیش از این، رویدادهای مشابهی، از جمله فروش بیش از ۱ میلیارد دلار از سهام صندوق GBTC توسط صرافی ورشکسته FTX، منجر به کاهش قابل‌توجه قیمت بیت کوین شده بود.

علاوه بر این، دولت ایالات متحده نیز اعلامیه‌ای را برای فروش بخشی از ذخایر بیت کوین خود منتشر کرده است.

در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴، اعلام شد که ۲،۸۷۵ بیت کوین به ارزش ۱۵۰٫۶ میلیون دلار که از دارک وب جاده ابریشم (Silk Road) ضبط شده بود، توسط دولت فروخته خواهد شد. با در اختیار داشتن حدود ۲۰۸ هزار بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۰٫۹ میلیارد دلار، دولت ایالات متحده یکی از بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین در سطح جهان است.

داده‌های تاریخی حاکی از آنند که فروش‌های قبلی توسط دولت آمریکا، مانند فروش ۸٫۲ هزار بیت کوین از طریق صرافی کوین بیس در جولای سال گذشته، بر پویایی قیمت بیت کوین تأثیر گذاشته و باعث کاهش قیمت این ارز دیجیتال شده است.

با وجود این تهدیدات، بازار ارزهای دیجیتال اخیرا انعطاف‌پذیری خوبی از خود به نمایش گذاشته است. به دنبال رشد اخیر قیمت بیت کوین، ارزش بازار آن هم به بالای ۱ تریلیون دلار افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دو رویداد فروش عمده در پیش روی بیت کوین! احتمال اصلاح قیمت وجود دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.