تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 609090

دلیل افزایش ۵۷ درصدی لایوپیر طی ۲۴ ساعت اخیر چیست؟

دلیل افزایش ۵۷ درصدی لایوپیر طی ۲۴ ساعت اخیر چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT) که یک پلتفرم غیرمتمرکز پخش ویدیو است، در ۲۴ ساعت گذشته با رشد چشمگیر ۵۷ درصدی، به ۱۵ دلار رسیده است. این افزایش قیمت، در پی همکاری این پلتفرم با شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) برای گسترش مدل هوش مصنوعی مولد ویدئو سورا (Sora)، صورت گرفته است. در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT) که یک پلتفرم غیرمتمرکز پخش ویدیو است، در ۲۴ ساعت گذشته با رشد چشمگیر ۵۷ درصدی، به ۱۵ دلار رسیده است. این افزایش قیمت، در پی همکاری این پلتفرم با شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) برای گسترش مدل هوش مصنوعی مولد ویدئو سورا (Sora)، صورت گرفته است.

در سال ۲۰۲۳، لایو‌پیر طی همکاری با فایل‌کوین (Filecoin) برای تبدیل ماینرها به گره‌های ویدیویی و همکاری با گراف (The Graph) به عنوان یکی از گزینه‌های استقرار شبکه اصلی، به نقاط عطف قابل توجهی دست یافت.

حساب کاربری کریپتو پاندا (Crypto Panda)، طی یک توییت، احساسات صعودی خود در مورد توکن LPT را به اشتراک گذاشت و به دنبال‌کنندگان توصیه کرد طی بازار گاوی سال ۲۰۲۴، این ارز دیجیتال را تحت نظر داشته باشند.

این حساب کاربری دلایل متعددی را برای احتمال افزایش قیمت این توکن معرفی کرد. اولین دلیل، راه‌حل‌های محاسباتی این پلتفرم و استفاده از آن در مدل هوش مصنوعی سورا است.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاری شرکت‌ گری‌اسکیل (Grayscale) در این پروژه، می‌تواند به اعتبار آن بیفزاید. این پلتفرم همچنین ۵۰ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر دریافت کرده که نشان‌دهنده اعتماد این شرکت‌ها به آینده پروژه است.

یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال به نام Team LAMBO Charts اشاره کرد که قیمت LPT خط روند نزولی که از سپتامبر ۲۰۲۲ برقرار بوده را شکسته و در پی این شکست، قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۷ درصد افزایش یافته است.here-is-why-the-lpt-price-is-surging-today-skyrocket-by-57

وی پیش‌بینی می‌کند که قیمت این توکن رشدی ۷۰۰ درصدی را تجربه خواهد کرد و به ۱۰۰ دلار خواهد رسید. علاوه بر این، اهداف کوتاه‌مدت ۲۰ و ۵۰ دلاری را برای قیمت ذکر کرده است.

آینده لایو‌پیر بسیار روشن به نظر می‌رسد. تقاضا برای این توکن رو به افزایش است که باعث رشد قیمت آن خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دلیل افزایش ۵۷ درصدی لایوپیر طی ۲۴ ساعت اخیر چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.