تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 609030

دلیل افزایش قیمت توکن CKB شبکه نروس چیست؟

دلیل افزایش قیمت توکن CKB شبکه نروس چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت توکن CKB شبکه نروس (Nervos)، مدت کوتاهی پس از انتشار پروتکل RGB++ توسط توسعه‌دهندگان، به سرعت بیش از ۵۵ درصد افزایش یافت. RGB++ یک پروتکل الحاقی است که برای شبکه بیت‌کوین طراحی شده است. داده‌ها نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات توکن CKB با بیش از ۱۸۰۰

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن CKB شبکه نروس (Nervos)، مدت کوتاهی پس از انتشار پروتکل RGB++ توسط توسعه‌دهندگان، به سرعت بیش از ۵۵ درصد افزایش یافت. RGB++ یک پروتکل الحاقی است که برای شبکه بیت‌کوین طراحی شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات توکن CKB با بیش از ۱۸۰۰ درصد افزایش به ۱۱۶.۴ میلیون دلار رسیده است. افزایش اخیر، قیمت این توکن را به سطوحی که از سال ۲۰۲۲ مشاهده نشده بود، رساند. این توکن در زمان نگارش این خبر، ۰.۰۰۸۳۲۷ دلار قیمت دارد.

دلیل دقیق این افزایش قیمت مشخص نیست و صرفاً با ارائه پروتکل RGB++ همزمان شده است. RGB++، یک پروتکل الحاقی ساخته‌شده روی RGB است که از سایدچین شبکه لایتنینگ برای مقابله با چالش‌های مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند.

پروتکل RGB++ برای حل باگ‌های نسخه قبلی RGB منتشر شده است و در عین حال عملکردهای جدیدی مانند روش‌های تأیید تراکنش پیشرفته را ارائه می‌کند. علاوه بر این، هدف این پروتکل، ساده کردن فرآیندهایی مانند ایردراپ توکن است.

سل استودیو (CELL Studio)، یک شرکت توسعه نرم‌افزار بلاک چین که بر اکوسیستم‌های شبکه بیت‌کوین و نروس تمرکز دارد، از آخرین به‌روزرسانی به‌ عنوان گامی مهم به سوی پذیرش انبوه و پایداری در جامعه بیت‌کوین استقبال کرد.

شبکه نروس که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد، هدف خود را مقابله با چالش‌های مقیاس‌پذیری و افزایش تعامل‌پذیری در اکوسیستم بلاکچین عنوان کرده است.

این پروژه از توکن CKB استفاده می‌کند که به نظر می رسد موارد استفاده‌ متعددی مانند اخذ کارمزد تراکنش و ذخیره‌سازی، اعمال حاکمیت و اجرای برنامه‌های تشویقی دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دلیل افزایش قیمت توکن CKB شبکه نروس چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.