تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
کد خبر : 604940

دلایلی که نشان می‌دهند رالی صعودی شیبا می‌تواند ادامه‌دار باشد!

دلایلی که نشان می‌دهند رالی صعودی شیبا می‌تواند ادامه‌دار باشد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوب، تحولات مثبتی را تجربه می‌کند. در این بین، جامعه ارزهای دیجیتال دو انتقال مهم توسط نهنگ‌ها را برجسته کرده‌اند که توانسته علاقه زیادی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران این میم کوین ایجاد کند. این تحولات منجر به شکل گرفتن روند صعودی در نمودار شیبا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوب، تحولات مثبتی را تجربه می‌کند. در این بین، جامعه ارزهای دیجیتال دو انتقال مهم توسط نهنگ‌ها را برجسته کرده‌اند که توانسته علاقه زیادی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران این میم کوین ایجاد کند. این تحولات منجر به شکل گرفتن روند صعودی در نمودار شیبا شده است. علاوه بر این، افزایش نرخ توکن‌سوزی SHIB در هفته گذشته نیز خوش‌بینی‌ زیادی را برای افزایش قیمت SHIB به ارمغان آورده است.
در حال حاضر، قیمت شیبا اینو با ۷ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۰۴۵ دلار رسیده است. این افزایش قیمت در واقع بخشی از روند صعودی است که در هفته گذشته منجر به رشد ۸ درصدی این میم کوین شده بود.

افزایش قیمت شیبا اینو را می‌توان به پیشرفت‌های مختلف، از جمله به‌روزرسانی‌های انجام‌شده توسط کوساما نسبت داد. علاوه بر این، افزایش قابل‌توجه ۴۰۵۳ درصدی نرخ توکن‌سوزی هفتگی نیز در این افزایش قیمت تاثیرگذار بوده است.
علاوه بر این موارد، اطلاعات ارائه‌شده توسط کال دهیریا، یک توسعه‌دهنده پروژه SHIB، مبنی بر اینکه شیباریوم ۱۳۰ میلیون اینسکریپشن‌ یا کتیبه (Inscription) را در زمان کمتری نسبت به دیگر بلاکچین‌ها تجربه کرده است، را هم می‌توان به عنوان یک سیگنال صعودی برای این بلاکچین در نظر گرفت.
به طور خلاصه، عملکرد شیبا همراه با پیشرفت‌های انجام‌شده توسط تیم توسعه‌دهنده و البته جامعه شیبا، این میم کوین را برای شروع یک روند صعودی دیگر آماده می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دلایلی که نشان می‌دهند رالی صعودی شیبا می‌تواند ادامه‌دار باشد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.