تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 32541

دفتر کانونهای نمایش پردیس تئاتر تهران افتتاح می شود

دفتر کانونهای نمایش پردیس تئاتر تهران افتتاح می شود

کافه دانش: دفتر کانون های نمایشی پردیس تئاتر تهران در روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۰.۳۰صبح  طی مراسمی در این مجموعه افتتاح می شود. به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، این دفتر با هدف عمومی بسط و توسعه تئاتر و استفاده از این هنر در زمینه های مختلف  با ۶ کانون افتتاح می …

کافه دانش: دفتر کانون های نمایشی پردیس تئاتر تهران در روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۰.۳۰صبح  طی مراسمی در این مجموعه افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، این دفتر با هدف عمومی بسط و توسعه تئاتر و استفاده از این هنر در زمینه های مختلف  با ۶ کانون افتتاح می شود.

بر اساس این گزارش دکترسیدعلیرضا مرتضوی مجری سرشناس تلویزیون و دکتر سعیده صفارهرندی با کانون تئاتر درمانی حس خوب ، رضا فقیهی با کانون تئاترسایه، میلاد جباری مولانا با کانون تئاتر کاربردی موزه ، رضا بهنامی با کانون تئاتر گَل گَل و حسین مرادی با کانون تعزیه  و مینا خان محمدی با کانون تئاتر توانبخشی ارمغان  از جمله اعضا حاضر در این دفتر هستند. در این افتتاحیه حسین مسافر آستانه دبیر  جشنواره بین المللی تئاترفجر و حمید رضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور دارند.

از جمله اهداف اختصاصی این افتتاح می توان به تلفیق تئاتر با مباحث روانشناسی و آموزشی در زمینه های گوناگون ، مباحث مرتبط با موزه ، تاریخ و معرفی اقوام و آداب و سنن و … اشاره نمود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات با تلفن ۳۳۰۳۴۱۹۸تماس بگیرند.


برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.