تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
کد خبر : 74312

در سفر به فرانسه کجاها رو میبینیم؟!

در سفر به فرانسه کجاها رو میبینیم؟!

شاید دغدغه خیلی از مسافرایی که قصد سفر به اروپا رو دارن و میخوان توی تورهای اروپایی شرکت کنن این باشه که برنامه سفر چجوریه؟ کجاهارو توی تور میبینیم؟ چه خدماتی ارائه میشه و … . ما اینجا قصد داریم برنامه سفری آژانس ژیوار برای ۳ تا کشور فرانسه، آلمان و هلند رو بهتون بگیم. …

شاید دغدغه خیلی از مسافرایی که قصد سفر به اروپا رو دارن و میخوان توی تورهای اروپایی شرکت کنن این باشه که برنامه سفر چجوریه؟ کجاهارو توی تور میبینیم؟ چه خدماتی ارائه میشه و … . ما اینجا قصد داریم برنامه سفری آژانس ژیوار برای ۳ تا کشور فرانسه، آلمان و هلند رو بهتون بگیم.

برنامه سفری تور فرانسه آلمان هلند

یکی از بهترین تورا برای شرکت و دیدن اروپا، شرکت توی تورهای ترکیبیه. چون با گرفتن ی ویزا میتونین چندتا کشورو ببینین. اگر دوست دارین توی تور فرانسه پاریس شرکت کنین ولی از طرفی هم دلتون پیش آلمان و هلنده پس این تور و برنامش مختص شماست.

روز اولی که به پاریس وارد شدین و اتاقاتونو تحویل گرفتین. ی استراحت مختصر می‌کنین و اگه دوست داشتین اطراف هتل رو میچرخین و میبینین.

روز دوم که شروع بشه، گروهی و با تور لیدر ژیوار به طرف محله مونمارتر حرکت میکنین و اونجا کلیسای سکره کور و دیوار دوستت دارم رو میبینین. بازدید از محله نقاش‌ها و گالری لافایت و اپرای گارنیه هم تو برنامه روز دوممونه.

در سفر به فرانسه کجاها رو میبینیم؟!

برنامه روز سوم خیلی سنگینه. روز سوم میریم سراغ دیدن ترکادرو و برج ایفل. کنارش از میدان اتوال، شانزه‌لیزه، کنکورد، مقبره ناپلئون، محله سنت میشل و موزه لوور رو هم میبینین.

روز چهارم اتاقاتونو توی پاریس تحویل میدین و زمینی به سمت آمستردام حرکت می‌کنین. بین راهم ی سر به بروکسل پایتخت بلژیک میزنین و چندتا از جاذبه‌های دیدنی بروکسل رو میبینین.

روز پنجم سفرو از آمستردام شروع میکنین. در جریان باشین که میتونین فقط توی تور هلند شرکت کنین، ولی حیف نیست این همه راه بیاین و این چندتا کشورو نبینین؟!

توی برنامه بازدید از موزه مادام تسوا، میدان دام، کشتی در رودخانه آمستل و بازدید از بافت قدیمی شهر گنجونده شده.

روز ششمِ بازدید از آمستردام خیلی هیجان انگیزه! چون میتونین از زانش خانس و مزرعه پنیر و آسیاب‌های بادی و روستای مارکن بازدید کنین.

در سفر به فرانسه کجاها رو میبینیم؟!

دیگه وقتشه که از آمستردام به سمت کلن حرکت کنین و از زیبایی‌هایی که توی راه میبینین لذت ببرین. توی کلن یکی از برنامه‌هامون اینه که حتما از رود معروف راین دیدن کنین. کنارش از کلیسای جامع و بافت قدیمی شهر دیدن میکنین. نگران نباشین روی برناممون خرید هم داریم.

خیلی‌ها قصد شرکت در تور آلمان ۱۴۰۱ رو دارن ولی پیشنهاد ما به شما اینکه که حتما توری تورهای ترکیبی شرکت کنین.

در آخر…

سعی کردیم اینجا یه نمای کلی از تور ترکیبی فرانسه هلند آلمان بهتون بدیم تا بدونین که توی تور چ خبره و کجاهارو میبینین. اگر قصد داشتین توی تورهای اروپایی شرکت کنین و ویزای شینگنتون رو به راحتی بگیرین، به سایت ژیوار مراجعه و یا میتونین به شماره ۵۴۷۹۵۰۰۰ ۰۲۱ زنگ بزنین. منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.