تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 67669

دریافت ویزای کسب و کار، یکی از بهترین روش های گرفتن اقامت دبی

دریافت ویزای کسب و کار، یکی از بهترین روش های گرفتن اقامت دبی

گرفتن اقامت دبی لازم به فراهم کردن الزامات خاص و متعددی است که یکی از اصلی ترین آن ها، نیاز به دریافت ویزای اقامتی امارات (UAE residence visa) به عنوان مجوزی که به افراد خارجی اجازه می دهد برای مدتی طولانی در این کشور زندگی کنند، است. این ویزا می تواند ۲-۳ و یا حتی …

گرفتن اقامت دبی لازم به فراهم کردن الزامات خاص و متعددی است که یکی از اصلی ترین آن ها، نیاز به دریافت ویزای اقامتی امارات (UAE residence visa) به عنوان مجوزی که به افراد خارجی اجازه می دهد برای مدتی طولانی در این کشور زندگی کنند، است. این ویزا می تواند ۲-۳ و یا حتی ۱۰ سال اعتبار داشته باشد و همچنین می تواند تحت شرایطی هر چند بار که شخص نیاز دارد تمدید شود (بسیاری از خانواده‌های خارجی ای که نسل‌ها در کشور امارات و شهر دبی زندگی می‌کنند، ویزای خود را به طور مرتب پس از گذشت هر چند سال تمدید می‌کنند).

ما در ادامه قصد داریم ابتدا به بررسی موضوعات مربوط به دریافت ویزای اقامتی امارات و شهر دبی، و سپس یکی از بهترین روش های موجود برای دریافت این ویزا بپردازیم.

 

مزایای دریافت ویزای اقامتی امارات به چه صورت است؟

ویزای اقامتی کشور امارات متحده‌ی عربی که ممکن است که برای اقامت کردن به صورت دائم در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی و یا انجام بازدیدهای منظم و موقتی دریافت شود، برای آن دسته از اتباع خارجی ای که در بدو ورود به این کشور ویزای توریستی دریافت نمی کنند، مفید است.

همچنین چون که دارنده‌ی ویزا از نظر انطباق (compliance) به عنوان یک دسته‌ی کم خطر در نظر گرفته می شود، دریافت ویزای اقامتی امارات می تواند شرایط افتتاح حساب بانکی برای ثبت شرکت در دبی را فراهم کند.

 

چگونه می توان ویزای اقامتی را حفظ کرد؟

اگر شما فردی هستید که اقامت دائم کشور امارات متحده عربی را دارید، به احتمال زیاد با مسائل مربوط به اعتبار ویزا مشکلی نخواهید داشت.

اما اگر که به صورت مکرر مسافرت می کنید و یا به صورت ثابت در کشور امارات زندگی نمی کنید، برای حفظ کردن ویزای خود باید مطمئن باشید که هر ۶ ماه یک بار وارد امارات می شوید. شما در صورتی که موفق به انجام این کار نشوید، ویزای تان به صورت خودکار لغو خواهد شد و باید از ابتدا مراحل دریافت ویزایی جدید را طی کنید.

دریافت ویزای کسب و کار، یکی از بهترین روش های گرفتن اقامت دبی

اگر شما فردی هستید که اقامت دائم کشور امارات متحده عربی را دارید، به احتمال زیاد با مسائل مربوط به اعتبار ویزا مشکلی نخواهید داشت

 

نحوه‌ی گرفتن اقامت دبی به چه صورت است؟

به طور کلی چندین راه برای گرفتن اقامت دبی و به طور کلی ویزای اقامتی کشور امارات متحده‌ی عربی وجود دارد:

  • راه اندازی یک کسب و کار در امارات
  • شاغل شدن
  • گرفتن مجوز فریلنسری در دبی و یا سایر مناطق امارات
  • در کالج و یا دانشگاهی ثبت نام کنید
  • وابسته باشید (این فرد وابسته می تواند یک فرزند و یا یکی از والدین بازنشسته‌ی ساکن دبی یا امارات باشد)
  • داشتن دارایی ای با ارزش بیش از ۱ میلیون درهم
  • داشتن ویزای طلایی کشور امارات متحده‌ی عربی
  • بهره بردن از ویزای اقامتی امارات برای بازنشستگان

 

  • همچنین شما می توانید در صورت تمایل به دانستن بیشتر راجع به انواع ویزاهایی که به وسیله‌ی آن ها می توانید اقامت دبی را دریافت کنید به مقاله‌ی ” همه چیز راجع به نحوه‌ی گرفتن اقامت دبی” مراجعه کنید.

 

راه اندازی کسب و کار، یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای گرفتن اقامت دبی

راه اندازی شرکت در امارات یا کسب و کار در شهر دبی و مناطق آزاد و شهر های دیگر کشور امارات متحده‌ی عربی به علت دلایل مالکیت ۱۰۰٪، هزینه های مقرون به صرفه و همچنین فرآیند شفاف اخذ اقامت، یکی از ترجیح داده شده ترین، سریع ترین و آسان ترین گزینه ها برای گرفتن اقامت دبی و دریافت ویزای اقامتی امارات به شمار می رود.

 

مراحل درخواست و اخذ اقامت دبی به وسیله‌ی دریافت ویزای کسب و کار

شما برای درخواست اخذ ویزای کسب و کار و به دنبال آن گرفتن اقامت دبی، باید به نام خود یک شرکت در یکی از مراجع ثبت کسب و کار کشور امارات افتتاح کنید. که به طور کلی بیش از ۴۰ مورد از این مراجع وجود دارد و شما می توانید خودتان به دنبال یک مرجع ثبت نامی مناسب باشید و یا اینکه از مشاوران راه اندازی کسب و کار کمک بگیرید.

دریافت ویزای کسب و کار، یکی از بهترین روش های گرفتن اقامت دبی

راه اندازی کسب و کار، یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای گرفتن اقامت شهر دبی به شمار می رود

 

به طور کلی مراحل اخذ اقامت امارات به وسیله‌ دریافت ویزای کسب و کار (به عنوان مالک کسب و کار) به شرح زیر است:

  • ثبت کردن شرکت در یکی از مراجع ثبت کسب و کار کشور امارات
  • دریافت کارت و گواهی نامه‌ی تاسیس شرکت در امارات (این یک سند مهاجرتی به شمار می رود که به شما امکان می دهد درخواست برای اخذ ویزا های مربوطه را شروع کنید)
  • اخذ مجوز ورود یا entry permit (پیش نیاز دریافت ویزای اقامتی که در مراحل اولیه انجام می شود)
  • کامل کردن فرم اپلای شناسه‌ی امارات و دریافت آن (Emirates ID)
  • انجام آزمایشات پزشکی مربوط
  • دریافت مهر ویزا در پاسپورت

 

  • شما به شرطی که حداقل یک بار در گذشته از کشور امارات متحده‌ی عربی بازدید کرده باشید، می‌توانید در زمان تاسیس شدن شرکت تان، صدور کارت تاسیس و یا صدور ویزای ورود به کشور امارات تان در کشور خود بمانید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که حضور شخص شما در مراحل انجام آزمایشات پزشکی، درخواست شناسه‌ی امارات (Emirates ID) و زده شدن مهر ویزا الزامی است. برای زده شدن مهر، پاسپورت شما به اداره‌ی مهاجرت برده می شود و تا زمانی که پروسه به صورت کامل تکمیل نشود شما نمی توانید کشور امارات را ترک کنید.
  • به طور کلی، مراحل مربوط به دریافت مهر ویزا شامل انجام شدن آزمایشات پزشکی و دریافت شناسه ۵ روز کاری طول می کشد.

 

مراحل مربوط به دریافت مهر ویزا شامل انجام شدن آزمایشات پزشکی و دریافت شناسه ۵ روز کاری طول می کشد

 

سخن آخر

همانطور که در مقاله نیز توضیح داده شد، یکی از بهترین روش های گرفتن اقامت دبی، دریافت ویزای کسب و کار است. شما برای دریافت این ویزا و ثبت شرکت تان و هزینه ثبت شرکت در دبی در یکی از مراجع ثبت کسب و کار کشور امارات، می توانید یا خودتان اقدام کنید و یا اینکه کار را به دست مشاوران راه اندازی کسب و کار بسپارید. موسسه‌ حقوقی ثبت فردا یکی از موسسه هایی است که می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما بکند.

موسسه‌ حقوقی ثبت فردا با بیش از ۲۰ سال سابقه‌ی درخشان در خصوص امور حقوقی ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت کنسرسیوم و … آماده‌ی ارائه خدمت به هموطنانی می باشد که قصد دارند به وسیله‌ی ثبت شرکت و دریافت انواع ویزاهای مربوطه، اقامت دبی خود را دریافت کنند.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره‌ی ۰۲۱۴۳۹۳۳ در تماس باشید و یا به سایت sabtefarda.com مراجعه کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.