تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۳۴
کد خبر : 585278

خرید سرور HP

خرید سرور HP

محبوبیت سرورهای اچ پی مسئله ای نیست که بر کسی پوشیده باشد. حتی کسانی هم که اطلاعات مختصری درباره سرورها و مراکز داده دارند، اسم خرید سرور اچ پی به گوششان خورده است. دلیل این محبوبیت و معروفیت نمی تواند چیزی جز عملکرد و کارایی بالا و بهینه باشد. کمپانی اچ پی در تولید کلیه

محبوبیت سرورهای اچ پی مسئله ای نیست که بر کسی پوشیده باشد. حتی کسانی هم که اطلاعات مختصری درباره سرورها و مراکز داده دارند، اسم خرید سرور اچ پی به گوششان خورده است. دلیل این محبوبیت و معروفیت نمی تواند چیزی جز عملکرد و کارایی بالا و بهینه باشد.

کمپانی اچ پی در تولید کلیه سرورهای خود قابلیت انعطاف پذیری، ارتقاء پذیری، قابلیت بروزرسانی ، دسترسی آسان و استفاده از سخت افزار قوی را لحاظ کرده است. فقط این قابلیت ها در برخی از مدل ها کمتر و بیشتر شده و بر اساس نیازهای مختلف در نظر گرفته می شوند.

به عنوان مثال کسب و کارهای در حال توسعه که به سرعت در حال پیشرفت هستند بایستی از سروری استفاده کنند که دارای قابلیت ارتقاء پذیری بالاتری باشد و متناسب با نیازهای آن ها در آینده پیکربندی شود. این کار موجب صرفه جویی اقتصادی و صرفه جویی در زمان می شود.

کشور ایران به عنوان یکی از کشورهای مصرف کننده محصولات HP شناخته می شود که خرید و فروش سرور اچ پی در آن توسط بسیاری از نمایندگی ها و شرکت های معتبر انجام می شود. از این میان شرکت دوبرکا یکی از شرکت های بنام بوده و چندین سال است که در زمینه واردات و فروش سرور HP فعالیت دارد.

کلیه محصولات اینترپرایز کمپانی HP با نام HPE در بازار به فروش می رسند که می توانند کارهایی از قبیل ذخیره سازی داده ها، عملیات انتقال و پردازش اطلاعات را به انجام برسانند. انواع مختلف سرورهای اچ پی در بازار موجود هستند. سرورهای رکمونت، سرورهای تاور یا سرور ایستاده اچ پی، بلید سرورها، ورک استیشن اچ پی و … همه و همه از محصولات این کمپانی بزرگ به شمار می روند که هر یک در کاربرد مناسب می توانند بهترین خود باشند.

رشد و توسعه نسل های مختلف سرورهای اچ پی موجب شده است تا این محصولات کم نظیر بیش از پیش در بین کسب و کارها و کاربران حرفه ای جا باز کنند. هر نسل پیشرفته تر و کارآمدتر از نسل قبل. این به معنای پیشرفت سرورهای اچ پی همگام با پیشرفت تکنولوژی در سطح دنیا است.

مهم نیست که کسب و کار کوچکی داشته باشید یا حجم کاری شما بسیار بالا باشد، سرورهای اچ پی برای هر نوع نیازی جوابی دارند و تنوع بسیار بالای آن ها می تواند نیاز هر نوع کسب و کاری را تامین کند.

مشخصه مهم کمپانی HP و یکی از دلایل موفقیت این کمپانی که خرید سرور اچ پی، خرید ورک استیشن HP و … را در اولویت تعداد بی شماری از کاربران قرار داده است، حرکت این کمپانی همسو با نیازهای کاربران است. این شرکت بزرگ نیازهای سازمان ها و شرکت ها را بررسی می کند و با استفاده از نتایج بررسی های انجام گرفته محصولاتی را با فناوری های جدید و پیشرفته تولید می نماید.

خرید سرور HP

مسئله مهم دیگری که در مورد محصولات شرکت HP بسیار حائز اهمیت است، تست کلیه قطعات تولید شده قبل از ارائه آن ها به بازار است. قابلیت اطمینان بالا و ارائه حداکثر کارایی به منظور جلوگیری از Downtime توسط سرورهای اچ پی موجب شده است تا ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی به خرید سرور اچ پی روی آورند.

مزایای خرید سرور HP

خرید سرور hp  در کنار مزایایی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، می توانند مزایای متعدد دیگری را نیز فراهم کنند. استفاده از پردازنده های اینتل زئون (Intel Xeon) توسط سرورهای پرولیانت اچ پی (HPE Proliant) امکان انجام پردازش های سنگین و پرسرعت را فراهم می کند.

طراحی پیشرفته و توسعه یافته، خرید سرور اچ پی را به یکی از گزینه های ایده آل برای رفع نیازهای فنی شبکه تبدیل کرده است. سازگاری بالا با نرم افزارها و سایر تجهیزات شبکه یکی دیگر از مزایای خرید سرور HPE به شمار می رود. این قابلیت موجب می شود تا کاربر بتواند شبکه را در سریع ترین زمان ممکن توسعه دهد.

تطبیق سرورهای اچ پی با سخت افزارهایی که از سوی سایر شرکت ها به بازار ارائه شده اند، به راحتی امکان پذیر است. فناوری مدیریت ILO نیز یکی از مشخصه های مهمی است که با خرید سرور اچ پی در اختیار کاربر قرار می گیرد و امکان مدیریت و کنترل از راه دور سرور را فراهم می کند.

خرید پرفروش ترین سرور HP

سرور HPE Proliant DL380 G10 می تواند حداکثر 56 هسته پردازشی را در کنار 112 رشته مجازی فراهم کند. این سرور قابلیت پشتیبانی از پردازنده های نسل یک و دو Scalable اینتل را دارد و می تواند حداکثر سرعت 2933 مگاهرتز را در اختیار کاربر قرار دهد.

ارائه 24 اسلات حافظه رم از نوع DDR4 با سرعت 2666 و 2933 مگاهرتز و قابلیت پشتیبانی از ماژول های حافظه LRDIMM، RDIMM، NVMe و Persistent Memory محبوبیت این سرور قدرتمند را در بین کاربران به اوج خود رسانده است.

پشتیبانی از هارد درایوهای SFF و LFF نشان دهنده سازگاری و انعطاف پذیری بالای سرور قدرتمند HP DL380 G10 است و نوع هارد دیسک با توجه به نیاز و نظر کاربر انتخاب می شود.

خرید سرور HP

این سرور همه کاره از یک کارت شبکه 4 پورت به صورت OnBoard بهره می برد. سرعت انتقال داده ها در این کارت شبکه به 1Gb در ثانیه می رسد. در صورتی که این کارت شبکه متناسب با نیازهای کاربر نباشد، جای نگرانی نیست، چون امکان استفاده از کارت شبکه های دیگر که بتوانند سرعت بالاتر و تعداد پورت بیشتری را فراهم کنند، وجود دارد.

در میان سرورهای مختلف اچ پی نباید از ورک استیشن اچ پی غافل شد. ورک استیشن ها یا ایستگاه های کاری HP نیز به همان اندازه سرورهای نسل مختلف مانند سرور HP DL380 G9 یا سرور HP DL380 G10 محبوب هستند، منتهی در کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

ورک استیشن HP

کاربردهای حرفه ای و کارهای حجیم و سنگین به یک ورک استیشن اچ پی با قدرت بالا نیاز دارند تا کارهای خود را انجام دهند. محصولات تخصصی و قدرتمند که می توانند سخت ترین کارهای کاربران را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در واقع ورک استیشن اچ پی ورژن قدرتمند و بسیار پیشرفته رایانه های شخصی بوده و می تواند در پروژه های سخت و پیچیده بهترین عملکرد را نشان دهد.

خرید سرور HP

خرید ورک استیشن اچ پی یکی از گزینه های ایده آل برای رندرینگ بوده و می تواند با بهره گیری از پردازنده های قدرتمند به کاهش زمان بارگذاری برنامه های سنگین کمک کند و دقت کاری را در محاسبات سخت به صورت قابل توجهی افزایش دهد. گیمرها، مهندسین، سازندگان انیمیشن، تدوین گران و … می توانند اهداف کاری خود را با خرید ورک استیشن HP تحقق بخشند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.