تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
کد خبر : 609402

خروج سرمایه از ETF گری‌اسکیل شدت گرفت! روند صعود بیت کوین معکوس می‌شود؟

خروج سرمایه از ETF گری‌اسکیل شدت گرفت! روند صعود بیت کوین معکوس می‌شود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه قیمت بیت کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد سقوط کرد؛ زیرا سرمایه‌گذاران ETF بیت کوین شرکت گری‌اسکیل (GBTC) در ۲۹ فوریه، ۵۹۸٫۹ میلیون دلار را از این صندوق خارج کردند که دومین خروجی خالص بزرگ از آن محسوب می‌شود. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد سقوط کرد؛ زیرا سرمایه‌گذاران ETF بیت کوین شرکت گری‌اسکیل (GBTC) در ۲۹ فوریه، ۵۹۸٫۹ میلیون دلار را از این صندوق خارج کردند که دومین خروجی خالص بزرگ از آن محسوب می‌شود. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۶۱،۵۰۰ دلار معامله می‌شود.
این خروجی قابل‌توجه تنها چند روز پس از آن رخ می‌دهد که در ۲۶ فوریه، خروجی روزانه ۲۲٫۴ میلیون دلاری برای GBTC ثبت شده بود. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، با انتشار توییتی در ۲۹ فوریه در مورد افزایش دوباره خروجی‌ها از صندوق ETF شرکت گری‌اسکیل نوشت: «این خیلی زیاد است… دو قدم به جلو، یک قدم به عقب.»

در همین حال، تحلیلگران جی‌پی مورگان (JPMorgan) اخیراً به سرمایه‌گذاران هشدار داده‌اند که پس از اتمام «سرخوشی هاوینگ»، قیمت بیت کوین ممکن است کاهش یابد. بر این اساس، آنها می‌گویند که رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل – که بسیاری معتقدند می‌تواند قیمت آن را بالاتر ببرد – ممکن است اثر معکوس داشته باشد و در کوتاه مدت باعث کاهش قیمت به ۴۲ هزار دلار شود.

برای مشاهده شمارش معکوس و تاریخ هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ کلیک کنید.

نوشته خروج سرمایه از ETF گری‌اسکیل شدت گرفت! روند صعود بیت کوین معکوس می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.