تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 604743

حمله نهنگ‌ها به بازار دوج کوین قبل از سفر به ماه!

حمله نهنگ‌ها به بازار دوج کوین قبل از سفر به ماه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، دارندگان بزرگ دوج کوین (DOGE) در اقدامی استراتژیک و در حالی که این میم کوین برای سفر به ماه آماده می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته ذخایر خود را به میزان ۱٫۳۲ میلیارد DOGE افزایش داده‌اند که یک رشد قابل‌توجه ۷۷٫۷ درصدی را نسبت به روز گذشته

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، دارندگان بزرگ دوج کوین (DOGE) در اقدامی استراتژیک و در حالی که این میم کوین برای سفر به ماه آماده می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته ذخایر خود را به میزان ۱٫۳۲ میلیارد DOGE افزایش داده‌اند که یک رشد قابل‌توجه ۷۷٫۷ درصدی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

جریان‌ ورودی قابل‌توجه به کیف‌ پول‌های دارندگان بزرگ دوج کوین که معادل ۱۲۶٫۷۲ میلیون دلار است، نشان‌دهنده احساسات صعودی قوی و خوش‌بینی آنها نسبت به ماموریت ماه آینده Doge-1 بوده که برای اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

شایان ذکر است که این آمار به طور خاص آدرس‌هایی را در نظر می‌گیرد که حداقل ۰٫۱ درصد از کل عرضه دوج کوین را در اختیار دارند و بر تأثیر قابل‌توجه این گروه در بازار تأکید می‌کند.

در حالی که چنین جریان‌های ورودی معمولاً با جریان‌های خروجی همراه است، گزارش‌ها حاکی از آنند که جریان خروجی از این کیف پول‌ها نسبتاً کم بوده و به ۳۵۴٫۸۵ میلیون توکن می‌رسد – بیش از سه برابر کمتر از جریان ورودی در همان دوره.

به طور کلی جریان خالص دارندگان بزرگ برای دوج کوین مثبت است و رقم قوی ۹۶۷٫۷ میلیون DOGE را نشان می‌دهد.dogecoin-whales-pump-holdings-by-132-billion-tokens-as-doge-prepares-for-moon-tri

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته حمله نهنگ‌ها به بازار دوج کوین قبل از سفر به ماه! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.