تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 609664

حمایت جنجالی ترامپ از بیت کوین! پرداخت با BTC در آمریکا پذیرفته می‌شود؟

حمایت جنجالی ترامپ از بیت کوین! پرداخت با BTC در آمریکا پذیرفته می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در تحولی هیجان‌انگیز، دونالد ترامپ به صورت علنی از بیت کوین حمایت کرد. این موضوع، توجه‌ها را به محبوبیت گسترده و پذیرش روزافزون بیت کوین در سراسر ایالات متحده جلب کرده است. دونالد ترامپ روز گذشته در مصاحبه‌ای با CNBC، پس از اینکه بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تحولی هیجان‌انگیز، دونالد ترامپ به صورت علنی از بیت کوین حمایت کرد. این موضوع، توجه‌ها را به محبوبیت گسترده و پذیرش روزافزون بیت کوین در سراسر ایالات متحده جلب کرده است.

دونالد ترامپ روز گذشته در مصاحبه‌ای با CNBC، پس از اینکه بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی کمی بالاتر از ۷۲ هزار دلار دست یافت، موضع مثبتی در قبال این ارز دیجیتال اتخاذ کرد.

ترامپ اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات، اجازه خواهد داد تا برخی از پرداخت‌ها در این کشور با بیت کوین انجام شوند. این تصمیم با توجه به پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال در کل اقتصاد آمریکا اتخاذ شده است.

اظهارات دونالد ترامپ، محبوبیت روزافزون بیت کوین را برجسته می‌کند. این ارز دیجیتال همراه با سایر رویدادهای قابل‌توجه، مانند راه‌اندازی موفقیت‌آمیز صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین و هاوینگ‌های گذشته و آتی، همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

دونالد ترامپ در این مصاحبه عنوان کرد که بیت کوین را می‌توان یک “ارز سنتی” در نظر گرفت. علاوه بر این، ترامپ به رویداد فروش قابل‌توجه کفش‌های ورزشی اشاره کرد که در آن، مردم برای خریدهای خود مبلغ هنگفتی را از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت کرده بودند.

اظهارنظر جنجالی ترامپ و پذیرش روزافزون ارزهای دیجیتال، موجی از خوش‌بینی را در مورد آینده بیت کوین، به ویژه با توجه به نزدیک شدن هاوینگ آتی و ثبت بالاترین سطح تاریخی آن، ایجاد کرده است.

پس از اظهارات ترامپ قیمت بیت کوین افزایشی بود و تا مرز ۷۳ هزار دلار صعود کرد. اکنون بیت کوین در حال نوسان در محدوده قیمتی ۷۱,۸۰۰ دلار است، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱ درصد افزایش داشته و به ۵۲.۱۹ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، داده‌های پلتفرم CoinGlass نیز از افزایش ۲.۴۱ درصدی سود باز و کاهش ۱۲ درصدی حجم معاملات مشتقات این رمزارز خبر می‌دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته حمایت جنجالی ترامپ از بیت کوین! پرداخت با BTC در آمریکا پذیرفته می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.