تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 609631

جلسات کمیسیون بورس آمریکا با کوین‌بیس و گری‌اسکیل در مورد ETF اتریوم آغاز شد!

جلسات کمیسیون بورس آمریکا با کوین‌بیس و گری‌اسکیل در مورد ETF اتریوم آغاز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه نمایندگان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اخیراً در حال مذاکره با صرافی کوین‌بیس (Coinbase) و شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) در مورد صندوق‌های ETF اسپات اتریوم هستند. به گفته کوین‌بیس، سهام بالقوه صندوق‌های ETF اتریوم، مشابه صندوق‌های ETF‌ بیت‌ کوین، در دسته‌بندی سهام‌ مبتنی بر کالا قرار می‌گیرد. علاوه بر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایندگان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اخیراً در حال مذاکره با صرافی کوین‌بیس (Coinbase) و شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) در مورد صندوق‌های ETF اسپات اتریوم هستند.

به گفته کوین‌بیس، سهام بالقوه صندوق‌های ETF اتریوم، مشابه صندوق‌های ETF‌ بیت‌ کوین، در دسته‌بندی سهام‌ مبتنی بر کالا قرار می‌گیرد. علاوه بر این، کوین‌بیس داده‌هایی را ارائه کرده که نشان‌دهنده همبستگی معاملات آتی و اسپات اتریوم، درست مانند بیت‌ کوین هستند.sec-coinbase-grayscale-ethereum-etfs-

کمتر از دو هفته پیش بود که کوین‌بیس، اقدام شرکت گری‌اسکیل را برای تبدیل صندوق اتریوم تراست (Ethereum Trust) خود به یک صندوق ETF اسپات، تایید کرد.

مسئول حقوقی این صرافی گفت که این شرکت توجیهات قانونی، فنی و اقتصادی لازم را برای تایید این صندوق ETF مبتنی بر اتریوم، به SEC ارائه کرده است. کارشناسان حوزه ETF، نظرات مختلفی در مورد وقایع اخیر دارند.

گراچی (Geraci)، به تحلیل کوین‌بیس در مورد همبستگی بین معاملات آتی و اسپات اتریوم اشاره کرد و افزود که در مورد آن تردید دارد.

از سوی دیگر، اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر بلومبرگ، نسبت به سکوت کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد درخواست‌های ارائه صندوق ETF اسپات اتریوم ابراز نگرانی کرده و افزوده که احتمالا مشکلی وجود دارد که باعث طولانی شدن فرایند بررسی شده است.

وی افزود:

همبستگی بین معاملات آتی و اسپات اتریوم به اندازه بیت کوین قوی نیست.

با این وجود، بالچوناس حضور شرکت بلک‌راک (BlackRock) در بین متقاضیان ارائه ETF اسپات اتریوم را امیدوارکننده دانسته؛ زیرا این شرکت پیش از این، در تأیید صندوق ETF بیت کوین نیز مشارکت ویژه‌ای داشته است.

اسکات جانسون، وکیل حوزه کریپتو عنوان کرد که به نظر می‌رسد SEC در نهایت بر اساس همین موضوع همبستگی معاملات آتی و اسپات تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جلسات کمیسیون بورس آمریکا با کوین‌بیس و گری‌اسکیل در مورد ETF اتریوم آغاز شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.