تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 609222

جسمی‌کوین همچنان در حال صعود! چرا تحلیلگران به آینده این رمزارز امیدوارند؟

جسمی‌کوین همچنان در حال صعود! چرا تحلیلگران به آینده این رمزارز امیدوارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه جسمی‌کوین (JasmyCoin) که با نام «بیت کوین ژاپن» نیز شناخته می‌شود، در روزهای اخیر به یکی از رمزارزهای ترند تبدیل شده است. پروژه جسمی‌کوین که در سال ۲۰۱۸ در ژاپن راه‌اندازی شد، در تلاش است تا یک پلتفرم غیرمتمرکز را برای مدیریت داده‌ها و دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) ایجاد کند. در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جسمی‌کوین (JasmyCoin) که با نام «بیت کوین ژاپن» نیز شناخته می‌شود، در روزهای اخیر به یکی از رمزارزهای ترند تبدیل شده است.

پروژه جسمی‌کوین که در سال ۲۰۱۸ در ژاپن راه‌اندازی شد، در تلاش است تا یک پلتفرم غیرمتمرکز را برای مدیریت داده‌ها و دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) ایجاد کند. در واقع، هدف جسمی‌کوین، توانمندسازی شرکت‌ها با ارائه راه‌حل‌هایی است که کاربران را قادر می‌سازند تا کنترل و مالکیت کامل بر داده‌های خود را حفظ کنند.

در زمان نگارش این خبر، JASMY با قیمت ۰٫۰۱۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ درصد و در بازه‌های هفتگی و ماهانه، به ترتیب، ۱۸۰ و ۲۸۰ درصد رشد داشته است.jasmy-coin-price-why-is-jasmy-price-rallyingهمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، رالی اخیر JASMY را می‌توان به چند عامل کلیدی نسبت داد. یکی از این عوامل، تغییرات نظارتی در ژاپن است. دولت این کشور اخیراً گام‌های مهمی در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری مستقیم در دارایی‌های دیجیتال برداشته است.

همچنین، افزایش اخیر قیمت جسمی‌کوین را می‌توان با افزایش فعالیت نهنگ‌ها نیز مرتبط دانست. گزارش‌ها حاکی از آنند که دو نهنگ مجموعاً ۶۶۵٫۶۵ میلیون توکن JASMY را از کوین‌بیس برداشت کردند.

این حرکت قابل‌توجه نهنگ‌ها نه تنها به فشار خرید در بازار می‌افزاید، بلکه اعتماد آنها را به چشم‌انداز آتی جسمی‌کوین نشان می‌دهد.

علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد که جسمی‌کوین توجه چهره‌های برتر بازار را هم به خود جلب کرده است که به پتانسیل این رمزارز اعتقاد دارند. یکی از این مدافعان، متیو پری، یک کارشناس شناخته‌شده در دنیای معاملات رمزارزها است.

پری اخیراً چشم‌انداز مثبت خود را درباره JASMY به اشتراک گذاشته و نسبت به توانایی این رمزارز برای شگفت‌زده کردن بازار ابراز اطمینان کرده است. همچنین، تحلیلگر معروف بازار با نام The Wolf of Memes Street نیز جسمی‌کوین را تأیید کرده‌ و پیش‌بینی می‌کند که قیمت آن به ۰٫۳ دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جسمی‌کوین همچنان در حال صعود! چرا تحلیلگران به آینده این رمزارز امیدوارند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.