تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 609112

جزییات برنامه جامع شیبا اینو برای سوزاندن توکن‌های بومی شیباریوم منتشر شد!

جزییات برنامه جامع شیبا اینو برای سوزاندن توکن‌های بومی شیباریوم منتشر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو (Shiba Inu)، اخیراً از برنامه جامع این تیم برای توکن‌سوزی رونمایی کرد. این برنامه فعلا فقط مربوط به توکن SHIB است و در آینده به دیگر توکن‌های اصلی اکوسیستم شیباریوم (Shibarium)، از جمله دو توکن جدید که هنوز راه اندازی نشده‌اند، گسترش خواهد یافت. این

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو (Shiba Inu)، اخیراً از برنامه جامع این تیم برای توکن‌سوزی رونمایی کرد. این برنامه فعلا فقط مربوط به توکن SHIB است و در آینده به دیگر توکن‌های اصلی اکوسیستم شیباریوم (Shibarium)، از جمله دو توکن جدید که هنوز راه اندازی نشده‌اند، گسترش خواهد یافت.

این حرکت، بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر است که شامل فروش یک مجموعه جدید ان‌اف‌تی (NFT) به نام شیبوشی‌ها (Shiboshis) می‌شود.

تیم شیبا اینو تصمیم گرفته است که درآمد حاصل از فروش مجموعه ان‌اف‌تی شیبوشی‌ها را به سوزاندن چندین توکن بومی شیباریوم، مانند SHIB، BONE و غیره اختصاص دهد.

۱۰ درصد از درآمد حاصل از این فروش‌ها برای این منظور لحاظ خواهد شد. از این ۱۰ درصد، ۶ درصد برای SHIB، ۱ درصد برای BONE و LEASH و مابقی به توکن‌های TREAT و SHI پس از راه‌اندازی آنها اختصاص خواهد یافت.

تخصیص درآمد حاصل از فروش ان‌اف‌تی نشان‌دهنده یک برنامه حساب‌‌شده برای حمایت از جنبه‌های مختلف پروژه شیبا اینو و جامعه آن است. در حالی که بخشی از درآمد حاصل از فروش به برنامه توکن‌سوزی و فعالیت‌های مرتبط اختصاص می‌یابد، توزیع باقی‌مانده وجوه هم به همان اندازه استراتژیک است.

۱۰ درصد از درآمد به سازمان‌های غیرانتفاعی اختصاص خواهد یافت که نشان‌دهنده تعهد تیم به مسئولیت اجتماعی خود است. علاوه بر این، ۱۵ درصد از درآمد برای بنیاد تعیین شده است که زیرساخت‌ها و قابلیت‌های عملیاتی پروژه شیبا اینو را تقویت می‌کند.

۱۵ درصد دیگر به تیم SHIB اختصاص داده خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که افرادی که پروژه را هدایت می‌کنند، به اندازه کافی پاداش می‌گیرند. ۵۰ درصد باقی‌مانده درآمد هم صرف هزینه‌ها و خزانه‌داری پروژه خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جزییات برنامه جامع شیبا اینو برای سوزاندن توکن‌های بومی شیباریوم منتشر شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.