تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
کد خبر : 585479

جذابیت همیشگی خودرو با کفپوش سه بعدی

جذابیت همیشگی خودرو با کفپوش سه بعدی

کفپوش های سه بعدی در عصر جدید اتومبیل ها از مهم ترین ابزار های زندگی هستند که به زندگی هایمان سرعت بخشیده اند و نمیتوان آن را از زندگیمان حذف کرد. در نتیجه به دنبال استفاده زیادی که روزانه از آن می کنیم، زیاد هم کثیف می شود پس باید راهی برای راحت و سریع

کفپوش های سه بعدی

در عصر جدید اتومبیل ها از مهم ترین ابزار های زندگی هستند که به زندگی هایمان سرعت بخشیده اند و نمیتوان آن را از زندگیمان حذف کرد. در نتیجه به دنبال استفاده زیادی که روزانه از آن می کنیم، زیاد هم کثیف می شود پس باید راهی برای راحت و سریع تمیز کردن آن داشت. در اینجا کفپوش ها بهترین انتخاب هستند.

اگر بخواهیم کفپوش خودرو برایمان بسیار کارآمد و ماندگار باشد بهتر است از نوع سه بعدی آنها استفاده کنیم که توسط تکنولوژی روز دنیا تولید می شود تا بتواند اندازه دقیق درون خودرو را به خود بگیرد. کفپوش های سه بعدی خودرو از جا به جایی جلوگیری می کنند و با شیار هایی که بر روی خود دارند باعث اصطکاک با مایعات می شود و از حرکت آن ها در کف خودرو جلو گیری می کنند و مانع کثیف شدن کف خودرو می شود. البته جنس این کفی ها نیز قابل توجه است زیرا به صورتی است که از نفوذ آلودگی، خاک و آب به کف خود خودرو ی شما خود داری می کند. از دیگر ویژگی هایی که حاصل از جنس آن هاست این می باشد که در تابستان از گرما تاثیر نمی پذیرد و تغییر شکل نمی دهد. همچنین در زمستان هم اعتنایی به سرما ندارد و حالت خشک به خود نمی گیرد.

لبه های بلند کناره های کفپوش سه بعدی از پخش شدن گرد و خاک به درون ماشین جلوگیری می کنند و زیبایی طراحی آن ها درون ماشین را بسیار زیبا تر می کند که البته این تنها مزیت طراحی آنها نیست.  طرح روی کفپوش سه بعدی مانع سر خوردن پا روی آن می شود و شکل خود کفپوش هم طوری است که جاگیری خیلی خوب و دقیقی در خودرو دارد.

یکی از دغدغه های اصلی ما بعد از دانستن نیازمان در مورد کفپوش خودرو این است که آن را از کجا تهیه کنیم که با کیفیت باشد و ماندگاری خوبی داشته باشد. در مورد کفپوش سه بعدی خودرو برای بدست آوردن این اطمینان خاطر باید مکانی را برای خرید انتخاب کنیم که اصیل باشد به این معنی که در کنار قدمت موفق آن محصولاتش به روز باشد که همه این ویژگی ها را می توانید در شرکت کفپوش سینوس SICG اولین، بزرگترین و بروز ترین برند در ایران، پیدا کنید. یکی از نکات مهمی که محصولات این گروه را با کیفیت تر می کند استفاده از پیشرفته ترین و نوین ترین اسکنر های سه بعدی برای ساخت قالب این نوع از کفپوش هاست که باعث می شود با رعایت جای دقیق کلاچ، ترمز و ریل صندلی ها، کف خودرو به طور کامل پوشش داده شود. همچنین این برند محبوب مواد اولیه محصولاتش بسیار مرغوب است و  برای هر سه لایه کفپوش از متریال مختلف مورد نیاز یک کفپوش سه بعدی عالی استفاده کرده است.

 

جذابیت همیشگی خودرو با کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی سانتافه 2008

کفپوش سه بعدی سانتافه 2008 سه تکه است که دو تکه برای راننده و سمت شاگرد و یک تکه هم برای قسمت عقب می باشد و بسیاری دیگر از ویژگی ها مانند، دوام و کارایی بالا، جای گیری آسان در خودرو، داشتن مقاومت در برابر آسیب و ضربه، طراحی مفید و کارآمد، قابلیت شستشو راحت و زیبایی را به خود اختصاص داده است.

از مشکلات بارز کفپوش های عادی یا از برند های دیگر، سوراخ شدن آن ها در زیر پای راننده است اما برند sicg با استفاده از ورق استیل در قسمت زیر پدال ها راه حلی برای این مشکل به دست آورده است که وقتی در گذر زمان هر چه راننده با فشار دادن پای خود به پدال ها به کفپوش نیز فشار بیاورد به آن آسیب وارد نشود که البته آج دار بودن آن استیل از حرکت کفپوش ها جلوگیری می کند.

 

جذابیت همیشگی خودرو با کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی هایما S7

هایما S7 از آن دسته خودرو هایی است که مالکین آن به تمیزی و طول عمر خودروی خود اهمیت بسیاری می دهند بنابراین اولین کاری که به ذهنشان می رسد این است که کفپوش سه بعدی هایما S7 را تهیه و استفاده کنند.

تعداد تکه های کفی برای این خودرو نیز مانند خودرو  قبلی سه تکه است که کاملا هماهنگ با طراحی درون این اتومبیل طراحی و ساخته شده است و ویژگی های بسیاری چون موارد زیر دارد.

  1. جای گیری راحت : از نظر قرار دادن کفپوش ها در کف اتومبیل
  2. مانایی و زیبایی : جنس چرم آن ها به قدری مرغوب است که علاوه بر دوام و ماندگاری بالا، زیبایی منحصر به فردی دارد.
  3. مقاوم در برابر آسیب : لایه رویی آن چرم است که به دلیل تولید شدن توسط تکنولوژی نانو در برابر خط، خش و آسیب از خود مقاومت نشان می دهد.
  4. لبه های کارآمد : لبه های آن ها بخاطر بلند بودن می توانند از دیواره های موکتی محافظت کنند.
  5. قابل شستشو : جنس و طراحی آن ها به صورتی است که شستشو آن ها به راحتی انجام می گیرد و سریع خشک می شود.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.