تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
کد خبر : 608265

ثبت ۴٫۶ میلیارد دلار معامله در اولین روز تایید ETF اسپات بیت کوین در آمریکا!

ثبت ۴٫۶ میلیارد دلار معامله در اولین روز تایید ETF اسپات بیت کوین در آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اولین روز معاملات مجموعه‌ای از صندوق‌های جدید قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین با موفقیت سپری شد و ETF شرکت‌هایی همچون بلک‌راک، گری‌اسکیل و فیدلیتی، در صدر قرار گرفتند.بر اساس داده‌های یاهو فایننس، حجم کل صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در روز اول به بیش از ۴٫۶ میلیارد دلار رسید.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین روز معاملات مجموعه‌ای از صندوق‌های جدید قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین با موفقیت سپری شد و ETF شرکت‌هایی همچون بلک‌راک، گری‌اسکیل و فیدلیتی، در صدر قرار گرفتند.
بر اساس داده‌های یاهو فایننس، حجم کل صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در روز اول به بیش از ۴٫۶ میلیارد دلار رسید. در این میان، صندوق ETF بلک‌راک با نام iShares Bitcoin Trust و با نماد IBIT، کمی بیش از ۱ میلیارد دلار را مدیریت کرد. ETF شرکت فیدلیتی نیز در روز اول، شاهد حجم معاملات ۶۸۵ میلیون دلاری بود. در این میان، ETF گری‌اسکیل که با نماد GBTC معامله می‌شود، در مجموع حجم معاملاتی به ارزش ۲٫۳ میلیارد دلار را ثبت کرد.
ثبت ۴٫۶ میلیارد دلار معامله در اولین روز تایید ETF اسپات بیت کوین در آمریکا!توجه به این نکته مهم است که این حجم معاملات شامل جریان‌های ورودی و خروجی است و تصویر کاملی را از اینکه چه مقدار از فعالیت معاملاتی مربوط به خرید و چقدر از آن مربوط به فروش بوده است، نشان نمی‌دهد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، این نظریه را مطرح کرد که اکثریت قریب به اتفاق فعالیت‌های معاملاتی برای GBTC، ممکن است فروش بوده باشد؛ چراکه سرمایه‌گذاران از این صندوق به محصولات جدیدتر و با کارمزد پایین‌تر مانند ETFهای بلک‌راک و فیدلیتی مهاجرت می‌کنند. همکار او، جیمز سیفارت نیز همین دیدگاه را داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ثبت ۴٫۶ میلیارد دلار معامله در اولین روز تایید ETF اسپات بیت کوین در آمریکا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.