تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 608712

ثبت موفقیتی بزرگ برای سویی: صعود به جمع ۱۰ بلاکچین برتر حوزه دیفای!

ثبت موفقیتی بزرگ برای سویی: صعود به جمع ۱۰ بلاکچین برتر حوزه دیفای!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بلاکچین لایه اول سویی که توسط تیم پروژه رمزارزی دیم (Diem) متا (فیسبوک) ایجاد شده، کمتر از یک سال پس از آغاز به کار خود، به جمع ۱۰ بلاکچین برتر حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) پیوسته است. طبق گزارش‌ها، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سویی طی چهار ماه بیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلاکچین لایه اول سویی که توسط تیم پروژه رمزارزی دیم (Diem) متا (فیسبوک) ایجاد شده، کمتر از یک سال پس از آغاز به کار خود، به جمع ۱۰ بلاکچین برتر حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) پیوسته است.

طبق گزارش‌ها، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سویی طی چهار ماه بیش از ۱،۰۰۰ درصد افزایش یافته و از بلاکچین‌های بزرگی همچون بیت‌ کوین و کاردانو و همچنین، از بلاکچین لایه دوم بیس (Base) کوین‌بیس پیشی گرفته است.

بر اساس داده‌های موجود، ارزش دلاری رمزارزهای سپرده‌گذاری‌شده در پروتکل‌های غیرمتمرکز سویی به بیش از ۴۳۰ میلیون دلار رسیده و باعث شده که این شبکه به جایگاه دهم بلاکچین‌های برتر از لحاظ TVL صعود کند.

بر اساس داده‌های پلتفرم DeFiLlama، سویی در زمان نگارش این خبر دارای ۲۲ پروتکل دیفای است که دو مورد از آنها دارای TVL بیش از ۱۰۰ میلیون دلار و چهار پروتکل هم دارای TVL بیش از ۴۰ میلیون دلار هستند.

به گفته گرگ سیورونیس (Greg Siourounis)، مدیرعامل بنیاد سویی، این موفقیت هم فناوری و هم از خودگذشتگی جامعه سویی را تأیید می‌کند. سیورونیس در ادامه اظهار داشت که تیم سویی در حال ساخت محصولاتی است که مردم بتوانند از آنها برای مقابله با چالش‌های دنیای واقعی استفاده کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ثبت موفقیتی بزرگ برای سویی: صعود به جمع ۱۰ بلاکچین برتر حوزه دیفای! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.