تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 609417

توکن ترند بازار سقوط کرد! کاهش ۵۰ درصدی تنها چند روز پس از عرضه!

توکن ترند بازار سقوط کرد! کاهش ۵۰ درصدی تنها چند روز پس از عرضه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توکن پورتال (PORTAL)، با قیمت اولیه ۲.۵۴ دلار، به میزان ۱۶۷ میلیون توکن در دسترس قرار گرفت. این رقم ۱۷ درصد از کل عرضه ۱ میلیارد توکن را شامل می‌شود. ارزش کل بازار پورتال اکنون به حدود ۴۲۵ میلیون دلار می‌رسد. علی‌رغم پیش‌بینی‌ها، قیمت پورتال پس از لیست شدن در صرافی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن پورتال (PORTAL)، با قیمت اولیه ۲.۵۴ دلار، به میزان ۱۶۷ میلیون توکن در دسترس قرار گرفت. این رقم ۱۷ درصد از کل عرضه ۱ میلیارد توکن را شامل می‌شود. ارزش کل بازار پورتال اکنون به حدود ۴۲۵ میلیون دلار می‌رسد.

علی‌رغم پیش‌بینی‌ها، قیمت پورتال پس از لیست شدن در صرافی بایننس، در کمتر از ۳ روز بیش از ۵۰ درصد کاهش قیمت داشت. حجم معاملات پورتال تا بیش از ۵۰۰ میلیون دلار نیز رفت، اما طی ۲۴ ساعت گذشته این میزان بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته و به حدود ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

پلتفرم چندزنجیره‌ای پورتال علاوه بر معامله توکن، به شرکت‌کنندگان در کمپین ایردراپ توییتر خود نیز اجازه می‌دهد تا سهم اولیه ایردراپ خود را دریافت کنند. برخی از کاربران مقادیر قابل توجهی از توکن‌های پورتال را به ارزش هزاران دلار دریافت کردند.

پلتفرم چند زنجیره‌ای پورتال، به عنوان یک مرکز اصلی برای بازی‌های رمزارزی و NFT در سراسر شبکه‌های مختلف بلاکچین طراحی شده است. این پلتفرم به گیمرها یک مکان واحد برای دسترسی به بازی‌ها، انجام تراکنش‌ها، مدیریت دارایی‌هایشان و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

پورتال علاوه بر اتریوم، از بازی‌ها در شبکه‌هایی مانند سولانا و پالیگان نیز پشتیبانی می‌کند. تیم پورتال از افراد باتجربه‌ای در صنعت رمزارز و بازی‌های ویدیویی تشکیل شده است که برنامه‌هایی برای معرفی مزایای استیکینگ یک توکن ویژه در آینده نزدیک دارند.

بازیکنان می‌توانند توکن‌های خود را در این پلتفرم استیک کنند و مزایایی مانند دسترسی VIP به فروش توکن و NFT و همچنین دسترسی زودهنگام به بازی‌های ویدیویی مبتنی بر بلاکچین آینده را دریافت کنند.

پورتال قصد دارد فصل‌های بیشتری از کمپین ایردراپ مبتنی بر تعامل “Crystal Dash” برای ارائه پاداش بیشتر به کاربران برگزار کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توکن ترند بازار سقوط کرد! کاهش ۵۰ درصدی تنها چند روز پس از عرضه! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.