تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 608714

تلاش ناکام هکرها برای دزدی از کیف پول کاربران دوج کوین! ماجرا چه بود؟

تلاش ناکام هکرها برای دزدی از کیف پول کاربران دوج کوین! ماجرا چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه مای‌دوج (MyDoge) که یکی از کیف‌پول‌های برتر دوج‌کوین (DODE) است، طی پستی در X (توییتر سابق) از تلاش ناموفق مجرمان برای دزدیدن دارایی کاربران این کیف پول خبر داد. این تیم همچنین از کاربران خواست که اقدامات لازم را برای افزایش ایمنی انجام دهند. طی این حادثه‌، یک هکر با استفاده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مای‌دوج (MyDoge) که یکی از کیف‌پول‌های برتر دوج‌کوین (DODE) است، طی پستی در X (توییتر سابق) از تلاش ناموفق مجرمان برای دزدیدن دارایی کاربران این کیف پول خبر داد. این تیم همچنین از کاربران خواست که اقدامات لازم را برای افزایش ایمنی انجام دهند.

طی این حادثه‌، یک هکر با استفاده از امکان Delegate Access (دسترسی به حساب‌ از طریق حساب دیگر) که در طول هک قبلی ایجاد شده، اما تیم فنی متوجه وجود آن نشده بود، توانست پیام‌هایی را در حساب X این کیف پول پست کند. پس از مشاهده این موضوع، تیم فنی به سرعت وارد عمل شد تا وضعیت را اصلاح کند.

هکر طی پستی جعلی از جامعه دوج‌کوین خواسته بود که به منظور دو برابر شدن دارایی، توکن‌های خود را به آدرس یک کیف پول خاص ارسال کنند.

کیف پول مای‌دوج اعلام کرد که کنترل حساب X خود را دوباره به دست گرفته و پلتفرم X را از وضعیت پیش‌ آمده مطلع کرده است.

به دنبال آن، کیف پول مای‌دوج هشداری را به جامعه دوج‌کوین و همچنین کل جامعه کریپتو درباره نحوه ایمن کردن حساب‌های X خود صادر کرده و از همه خواسته که بخش «Delegate Access» را در تنظیمات X خود بررسی کنند و در صورت وجود مورد مشکوک، آن را حذف نمایند.

لازم به یادآوری است که هفته‌ها پیش، حساب رسمی مای‌دوج در X که به حساب‌های مدیرعامل و سایر پرسنل کلیدی متصل بود، هک شد. بنابراین، حرکت سریع و محتاطانه مای‌دوج که تلاش اخیر برای هک را خنثی کرد، قابل ستایش است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، آدرس‌های جدید دوج کوین در هفته گذشته به میزان خیره‌کننده ۱،۱۰۰ درصد رشد کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تلاش ناکام هکرها برای دزدی از کیف پول کاربران دوج کوین! ماجرا چه بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.