تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 608331

تقویم اقتصادی هفته: شرایط بازارهای آمریکا باعث سقوط بیشتر بیت کوین خواهد شد؟

تقویم اقتصادی هفته: شرایط بازارهای آمریکا باعث سقوط بیشتر بیت کوین خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه شور و هیجان فعالان بازار نسبت به تایید صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین بسیار کاهش یافته که نتیجه آن، افت ۴ روزه قیمت BTC بوده است. نشریه اقتصاد کلان The Kobeissi Letter رویدادهای اقتصادی کلیدی در ایالات متحده را برای هفته جاری از ۱۵ ژانویه لیست کرده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شور و هیجان فعالان بازار نسبت به تایید صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین بسیار کاهش یافته که نتیجه آن، افت ۴ روزه قیمت BTC بوده است.

نشریه اقتصاد کلان The Kobeissi Letter رویدادهای اقتصادی کلیدی در ایالات متحده را برای هفته جاری از ۱۵ ژانویه لیست کرده است.

در این لیست، می‌توان به گزارش‌های خرده‌فروشی و احساسات مصرف‌کننده به عنوان مهم‌ترین رویدادها اشاره کرد. همچنین، گزارش‌های مالی شرکت‌ها نیز در این هفته منتشر خواهد شد.

امروز، دوشنبه، روز مارتین لوتر کینگ، بازارهای آمریکا تعطیل هستند، اما سرمایه‌گذاران با پیش‌بینی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اوایل ماه مارس، بر گزارش‌های اقتصادی تمرکز زیادی خواهند داشت.

چهارشنبه، ۱۷ ژانویه، گزارش خرده‌فروشی برای ماه دسامبر منتشر خواهد شد. این گزارش، اطلاعاتی را در مورد میزان پولی که مصرف‌کنندگان برای کالاهای مختلف بادوام و بی‌دوام خرج می‌کنند، ارائه می‌دهد.

همچنین در روز چهارشنبه، شاهد انتشار گزارش تولیدات صنعتی توسط فدرال رزرو خواهیم بود. این گزارش به عنوان شاخص پیشرو برای ارزیابی رشد تولید ناخالص داخلی و عملکرد اقتصادی در نظر گرفته می‌شود.

گزارش برآورد اولیه شاخص احساسات مصرف‌کننده برای ژانویه نیز در ۱۹ ژانویه منتشر خواهد شد. این گزارش اطلاعاتی را در مورد سطح اطمینان مصرف‌کننده از هزینه‌کرد خود ارائه می‌دهد و توسط فدرال رزرو برای محاسبه شاخص انتظارات تورمی استفاده می‌شود.

همچنین، گزارش‌های مالی چندین بانک بزرگ آمریکایی در این هفته منتشر خواهند شد. روز سه‌شنبه، گلدمن ساکس، مورگان استنلی و PNC Financial درآمدهای فصلی خود را گزارش خواهند کرد و روز چهارشنبه، نوبت به چارلز شواب می‌رسد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا معاملات صبح روز دوشنبه در آسیا، به ۱.۷۵ تریلیون دلار رسید. در حال حاضر، بیت کوین در کانال ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود و از افت اخیر خود به ۴۱۷۵۰ دلار فعلا برگشته است.

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین از زمان رسیدن به اوج خود ناشی از تایید ETFهای اسپات در هفته گذشته، شاهد کاهش ۱۳ درصدی بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تقویم اقتصادی هفته: شرایط بازارهای آمریکا باعث سقوط بیشتر بیت کوین خواهد شد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.