تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 608031

تعداد هولدرهای شیبا اینو از تعداد جمعیت ۱۰۵ شهر آمریکا فراتر رفت!

تعداد هولدرهای شیبا اینو از تعداد جمعیت ۱۰۵ شهر آمریکا فراتر رفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طبق داده‌های اتراسکن (Etherscan)، تعداد کیف‌ پول‌های حاوی شیبا اینو (SHIB)، در زمان انتشار این خبر به حدود ۱.۳۷۰ میلیون رسیده و روز به روز به آن اضافه می‌شود. این تعداد کیف پول در مجموع ۹۹۹.۹۸ تریلیون توکن SHIB را در خود جای داده‌اند. در این میان، ۴۱ درصد از کل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده‌های اتراسکن (Etherscan)، تعداد کیف‌ پول‌های حاوی شیبا اینو (SHIB)، در زمان انتشار این خبر به حدود ۱.۳۷۰ میلیون رسیده و روز به روز به آن اضافه می‌شود.

این تعداد کیف پول در مجموع ۹۹۹.۹۸ تریلیون توکن SHIB را در خود جای داده‌اند. در این میان، ۴۱ درصد از کل توکن‌ها، یعنی بیش از ۴۱۰.۲۹ تریلیون شیبا اینو شامل آن‌هایی است که قبلا از گردش خارج شده و در یک کیف پول مرده قرار گرفته‌اند.

نیمی دیگر از توکن‌های SHIB هم در حساب‌های متعلق به صرافی‌هایی همچون بایننس (Binance)، رابین‌هود (Robinhood)، اوکی‌ایکس (OKX)، کراکن (Kraken)، کوکوین (KuCoin) و چند صرافی دیگر، و نیز افراد برجسته و قراردادهای هوشمند است.

۷ درصد از کل عرضه SHIB هم در اختیار پنج دارنده برتر به غیر از صرافی‌ها یا کیف پول‌ مرده قرار دارد. shiba-inu-holders-surpass-population-of-105-cities-in-united-states

طبق داده‌ها، در حال حاضر ۶۲ درصد از ۱.۳۷۰ میلیون کیف پول شیبا اینو، دارایی‌های خود را با ضرر نگه می‌دارند و در مقابل، تنها ۲۲ درصد از آن‌ها در سود هستند.

علاوه بر این، ۱۵ درصد از همه کیف ‌پول‌های مذکور در نقطه سربه‌سر قرار دارند. ۷۶ درصد از کل کیف پول‌های شیبا اینو نیز SHIB را به مدت بیش از یک سال نگه داشته‌اند.

همچنین، بر اساس یک مقایسه جالب توجه، تعداد کیف پول‌های شیبا اینو از جمعیت ۱۰۵ شهر ایالات متحده، از جمله جکسون‌ویل، نشویل، سالت‌لیک سیتی، ممفیس و ریچموند، در ۲۰۲۴ پیشی گرفته است.

با این حال، لازم به ذکر است که تعداد کیف‌پول‌های ذکر شده SHIB نشان‌دهنده تعداد افراد سرمایه‌گذار نیست؛ زیرا برخی از افراد ممکن است چندین کیف پول داشته باشند. مقایسه این اعداد با جمعیت شهرهای ایالات متحده نیز بر مقیاس مالکیت غیرمتمرکز SHIB تأکید دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تعداد هولدرهای شیبا اینو از تعداد جمعیت ۱۰۵ شهر آمریکا فراتر رفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.