تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
کد خبر : 609561

تشدید بحران بانکی آمریکا همزمان با شکوفایی بیت کوین! در بازار جهانی چه می‌گذرد؟

تشدید بحران بانکی آمریکا همزمان با شکوفایی بیت کوین! در بازار جهانی چه می‌گذرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه طی اتفاقی جالب توجه که بازتاب هشدارهای پیشگویانه ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین است، سیستم بانکداری سنتی آمریکا بار دیگر با مشکلاتی روبرو شده است. این در حالی است که بیت کوین در بازار کریپتو از ابتدای سال تا کنون شاهد صعود 58 درصدی بوده و به اوج تاریخی 69170 دلاری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی اتفاقی جالب توجه که بازتاب هشدارهای پیشگویانه ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین است، سیستم بانکداری سنتی آمریکا بار دیگر با مشکلاتی روبرو شده است. این در حالی است که بیت کوین در بازار کریپتو از ابتدای سال تا کنون شاهد صعود 58 درصدی بوده و به اوج تاریخی 69170 دلاری دست یافته است.
طبق گزارش‌ها، بانک New York Community آمریکا واقع در منطقه هیکسویل نیویورک، پس از افشاگری‌های نگران‌کننده در مورد وضعیت مالی و اختلال در مدیریت، با کاهش 40 درصدی ارزش سهام خود روبرو شد. این موضوع منجر به ضرر خیره‌کننده 2.4 میلیارد دلاری برای سهامداران آن در 3 ماه گذشته شده است.
تشدید بحران بانکی آمریکا همزمان با شکوفایی بیت کوین! در بازار جهانی چه می‌گذرد؟در این بین، تغییر و تحول در مدیریت بانک و روی کار آمدن الساندرو دینلو (Alessandro DiNello) به عنوان مدیرعامل جدید، موجب تشدید مشکلات شده است. مشکلات کنونی در بانک NYCB، تداعی‌کننده سقوط اخیر First Republic Bank و وجود مشکلات سیستمی احتمالی در بانکداری منطقه‌ای است.

مشکلات موجود در سیستم بانکداری سنتی به طور چشمگیری با بازار پررونق ارزهای دیجیتال در تضاد است. سرمایه‌گذاری و انباشت بی‌سابقه بیت کوین و همچنین، افزایش ورودی سرمایه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، نشان از تقاضای فزاینده برای این ارز دیجیتال، در برابر بی‌ثباتی سیستم بانکداری سنتی دارد و بیان می‌کند که سرمایه‌گذاران به دنبال سرمایه‌گذاری همراه با امنیت بالا و سیستم مالی غیرمتمرکز هستند.
طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی CryptoQuant، مجموع دارایی‌های بیت کوین در آدرس‌های انباشت به بالاترین سطح خود رسیده است. این آدرس‌ها که تنها بیت کوین را انباشت می‌کنند و هرگز نمی‌فروشند، اکنون 1.5 میلیون بیت کوین دارند.
تشدید بحران بانکی آمریکا همزمان با شکوفایی بیت کوین! در بازار جهانی چه می‌گذرد؟با وجود این، نباید هشدار اندیکاتورها مبنی بر احتمال اصلاح قیمت بیت کوین را نادیده گرفت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تشدید بحران بانکی آمریکا همزمان با شکوفایی بیت کوین! در بازار جهانی چه می‌گذرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.