تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 608641

تراکنش‌های عظیم رمزارزهای برتر در آستانه اولین تصمیم مالی مهم فدرال رزرو در سال ۲۰۲۴!

تراکنش‌های عظیم رمزارزهای برتر در آستانه اولین تصمیم مالی مهم فدرال رزرو در سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طی ۲۴ ساعت گذشته، ثبت تراکنش‌های عظیم بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP)، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.در ابتدای روز، ۱۴۷۶۸ توکن ETH به ارزش ۳۳.۵ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به صرافی کوین‌بیس (Coinbase) منتقل شد.به دنبال آن، ۲۷.۷ میلیون توکن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته، ثبت تراکنش‌های عظیم بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP)، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.در ابتدای روز، ۱۴۷۶۸ توکن ETH به ارزش ۳۳.۵ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به صرافی کوین‌بیس (Coinbase) منتقل شد.
به دنبال آن، ۲۷.۷ میلیون توکن XRP، معادل ۱۴.۴۸ میلیون دلار، به صرافی بیت‌استمپ (Bitstamp) واریز شد.
اوج این تراکنش‌ها، انتقال ۳۲۴۹ بیت کوین به ارزش ۱۳۷.۳ میلیون دلار بود که از یک کیف پول ناشناس به یک حساب سازمانی کوین‌بیس منتقل شد. همزمان، ۱۴۲۶ بیت کوین به ارزش ۶۰.۴۹ میلیون دلار از خزانه کوین‌بیس خارج و به یک کیف پول ناشناس واریز شد.

شایان ذکر است که این تراکنش‌های بزرگ در آستانه اعلام اولین تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ صورت می‌گیرد و به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران منتظر اعلام این نرخ و تصمیم‌گیری بر اساس آن هستند. شنیده‌ها از عدم تغییر نرخ بهره توسط این نهاد حکایت دارد. با این حال، احتمال کاهش نرخ بهره در ماه بعد، ممکن است بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد.
تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره یک اهرم اقتصادی مهم است که بر بازارهای سنتی و بازار کریپتو تاثیر می‌گذارد. کاهش این نرخ می‌تواند به طور بالقوه جذابیت دارایی‌های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال را کاهش دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تراکنش‌های عظیم رمزارزهای برتر در آستانه اولین تصمیم مالی مهم فدرال رزرو در سال ۲۰۲۴! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.