تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
کد خبر : 602658

تحلیل و پیش‌‌بینی قیمت سولانا: چه زمانی قیمت SOL به بالای ۴۰ دلار برمی‌گردد؟

تحلیل و پیش‌‌بینی قیمت سولانا: چه زمانی قیمت SOL به بالای ۴۰ دلار برمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه ارز دیجیتال سولانا (SOL) از ابتدای سال جاری، در داخل یک الگوی مثلث صعودی معامله می‌شود. در ۱۱ سپتامبر، قیمت سولانا از خط حمایت این الگو جهش کرد که باعث شد حرکت صعودی فعلی آن آغاز شود. در ۲۸ سپتامبر، سولانا از یک خط روند مقاومتی نزولی خارج شد که رشد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا (SOL) از ابتدای سال جاری، در داخل یک الگوی مثلث صعودی معامله می‌شود. در ۱۱ سپتامبر، قیمت سولانا از خط حمایت این الگو جهش کرد که باعث شد حرکت صعودی فعلی آن آغاز شود.

در ۲۸ سپتامبر، سولانا از یک خط روند مقاومتی نزولی خارج شد که رشد آن را تسریع کرد. با وجود این بریک آوت، SOL همچنان زیر محدوده مقاومتی ۲۷ دلار معامله می‌شود. هنگامی که حرکت فعلی سولانا با منطقه ۲۷ دلار ترکیب شود، یک مثلث صعودی به دست می‌آید که یک الگوی صعودی است.

bullish-solana-price-pattern
نمودار روزانه قیمت سولانا.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) سولانا در تایم فریم روزانه نیز در وضعیت مثبتی قرار دارد.

بر اساس داده‌های موجود، RSI سولانا بالای ۵۰ و در حال افزایش است که هر دو، نشانه‌های روند صعودی هستند.

تحلیلگران چه می‌گویند؟

معامله‌گر معروف، Beastlyorion، همان مثلث صعودی را ترسیم کرده و می‌گوید که مومنتوم صعودی قیمت سولانا در حال افزایش است.bullish-solana-price-patterns-

تحلیلگر دیگری به نام Crypto Rand نیز چشم‌انداز مثبتی برای قیمت سولانا دارد. او چندین بریک آوت کوتاه‌مدت از خطوط روند مقاومتی نزولی را تشریح کرده، در حالی که ShardiB2 به ثبت کندل‌های صعودی در چند روز متوالی اشاره کرده است.bullish-solana-price-patterns-

در این میان، جالب‌ترین چشم‌انداز توسط Carpe Noctom ارائه شده که یک الگوی بزرگ سر و شانه معکوس را نشان می‌دهد که از ماه فوریه در حال توسعه است.bullish-solana-price-patterns-

همانند مثلث صعودی، الگوی سر و شانه معکوس هم یک الگوی صعودی در نظر گرفته می‌شود.

پیش‌بینی قیمت سولانا

همان‌طور که گفته شد، دو الگوی صعودی در بازه زمانی روزانه قابل مشاهده است: یک الگوی مثلث صعودی و یک الگوی سر و شانه معکوس.

در صورت بریک آوت از مقاومت ۲۷ دلار، قیمت سولانا می‌تواند با یک رشد ۶۶ درصدی، به ۴۰ دلار برسد که بالاترین قیمت آن از آگوست سال ۲۰۲۲ است.

bullish-solana-price
نمودار روزانه قیمت SOL.

علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی، عدم موفقیت در عبور از مقاومت ۲۷ دلاری، می‌تواند باعث کاهش شدید قیمت سولانا شود. در این صورت، احتمال سقوط ۲۰ درصدی و کاهش قیمت این ارز دیجیتال تا حمایت ۲۰ دلاری وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل و پیش‌‌بینی قیمت سولانا: چه زمانی قیمت SOL به بالای ۴۰ دلار برمی‌گردد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.