تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
کد خبر : 608930

تحلیل وضعیت اتریوم: آیا قیمت ETH می‌تواند از مقاومت ۲۷۰۰ دلار فراتر رود؟

تحلیل وضعیت اتریوم: آیا قیمت ETH می‌تواند از مقاومت ۲۷۰۰ دلار فراتر رود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در بحبوحه افزایش اخیر قیمت‌ها در بازار کریپتو، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ هم شاهد رشد قابل‌توجهی بود و قیمت آن طی یک هفته از ۲،۲۷۰ دلار به ۲،۵۳۵ دلار افزایش یافت. طی این رالی، مقاومت خط گردن الگوی مثلث صعودی در نمودار اتریوم هم شکسته شد که نشان می‌دهد قیمت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه افزایش اخیر قیمت‌ها در بازار کریپتو، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ هم شاهد رشد قابل‌توجهی بود و قیمت آن طی یک هفته از ۲،۲۷۰ دلار به ۲،۵۳۵ دلار افزایش یافت. طی این رالی، مقاومت خط گردن الگوی مثلث صعودی در نمودار اتریوم هم شکسته شد که نشان می‌دهد قیمت ETH برای رشد بیشتر آماده می‌شود.
در همین راستا، پدرو فبررو (Pedro Febrero)، تحلیلگر معروف بازار، با اشاره به همبستگی بین قیمت بیت کوین و اتریوم، می‌گوید که ویژگی‌های پیشرفته اتریوم در مقایسه با بیت ‌کوین نشان می‌دهد که ETH در حال حاضر نسبت به BTC ارزش‌ کمتری دارد. او معتقد است که اتریوم همچنان پرکاربردترین کامپیوتر جهانی بوده و EVM (ماشین مجازی اتریوم) آن محبوب‌ترین محیط توسعه است. در حال حاضر، اتر در مقایسه با بیت کوین ارزش بسیار پایین‌تری دارد. بنابراین، زمانی که بازار قابلیت‌های آن را درک کند، شاهد یک نوسان عظیم برای ETH/BTC خواهیم بود.

در همین حال، توسعه‌دهندگان اتریوم اخیرا اعلام کرده‌اند که اجرای به‌روزرسانی دنکن (Dencun) در شبکه اصلی، در اسلات شماره ۸،۶۲۶،۱۷۶ برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۴، در حدود ساعت ۸:۵۵ صبح به وقت شرقی (ET) انجام شود. به‌روزرسانی دنکن مهم‌ترین ارتقای شبکه اتریوم از زمان به‌روزرسانی شاپلا (Shapella) است که انتظار می‌رود جنبه‌های حیاتی ساختار اتریوم را بهبود بخشیده و در نتیجه، منجر به افزایش تقاضا برای ETH و رشد قیمت آن شود.
شاخص‌های تکنیکال
تحلیل وضعیت اتریوم: آیا قیمت ETH می‌تواند از مقاومت ۲۷۰۰ دلار فراتر رود؟
باند بولینگر: افزایش قیمت به بالاتر از مرز بالایی اندیکاتور باند بولینگر نشان‌دهنده فشار خرید در بازار است.
شاخص میانگین جهت‌دار (ADX): افزایش شاخص ADX به ۱۶ درصد نشان‌دهنده این است که خریداران دارای شتاب کافی برای افزایش بیشتر قیمت هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل وضعیت اتریوم: آیا قیمت ETH می‌تواند از مقاومت ۲۷۰۰ دلار فراتر رود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.