تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 608617

تحلیل تکنیکال پالیگان؛ توکن متیک بر سر دوراهی قرار گرفت!

تحلیل تکنیکال پالیگان؛ توکن متیک بر سر دوراهی قرار گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نوسانات قیمتی قابل توجهی را به نمایش می‌گذارد و در این میان، رمزارزهایی مانند پالیگان (MATIC) بیش از ۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته‌اند. این رشد نشان می‌دهد که احتمالاً بازار قرار است روندی صعودی به خود بگیرد. برای حدود یک هفته، MATIC

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نوسانات قیمتی قابل توجهی را به نمایش می‌گذارد و در این میان، رمزارزهایی مانند پالیگان (MATIC) بیش از ۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته‌اند. این رشد نشان می‌دهد که احتمالاً بازار قرار است روندی صعودی به خود بگیرد.

برای حدود یک هفته، MATIC در محدوده کوچک بین ۰.۹۴۵۸ و ۱.۰۲۰۷ دلار نوسان داشت و به دلیل ریزش کلی بازار ارزهای دیجیتال، توکن بومی پالیگان نیز اصلاحی بیش از ۱۷ درصد را تجربه کرد. پس از این امر، متیک برای مدتی در یک روند نزولی قرار گرفت و افت‌های بیشتری را به ثبت رساند.

در واقع، پس از چندین تلاش ناموفق، گاوهای پالیگان در نهایت توانستند روند را صعودی کنند که منجر به افزایش قابل توجه ۱۸.۲۵ درصدی قبل از مواجهه با سطح مقاومتی در ۰.۹۴۵۸ دلار شد. در حال حاضر، گاوها در آستانه شکست سطح مقاومتی مذکور هستند، اما نتیجه آن غیرقابل پیش‌بینی است.

از سوی دیگر، تجزیه و تحلیل واگرایی- همگرایی میانگین متحرک (MACD) برای متیک نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز احتمالاً در روزهای آتی صعودی باشد.

اگر گاوهای بازار بتوانند قیمت MATIC را بالاتر از سطح حمایت ۰.۷۵۷۲ دلاری نگه دارند، به زودی سطح مقاومتی ۰.۸۲۷۱ دلاری آزمایش خواهد شد. همچنین شکست سطح مقاومتی ۰.۸۲۷۱ دلاری می‌تواند پالگان را به سطح قیمتی مهم بعدی در ۰.۸۸۷۲ دلار برساند.

برعکس، اگر خرس‌های بازار تسلط خود را افزایش دهند، MATIC می‌تواند تا سطح حمایتی ۰.۷۰۳۲ دلار سقوط کند. در صورت تشدید فشار فروش، این ارز دیجیتال آماده آزمایش سطح حمایتی پایین‌تر در ۰.۶۵۰۵ دلار خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل تکنیکال پالیگان؛ توکن متیک بر سر دوراهی قرار گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.