تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 608098

تحلیل تکنیکال توکن BONK؛ احتمال ریزش بیشتر وجود دارد؟

تحلیل تکنیکال توکن BONK؛ احتمال ریزش بیشتر وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بانک (BONK)، میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا (SOL) در هفته گذشته کاهش قابل توجهی را تجربه کرده و به ضررده‌ترین رمزارز در هفته گذشته تبدیل شده است. این امر نشان می‌دهد که تمایل کلی بازار نسبت به BONK در حال حاضر نزولی است. در حال حاضر بانک با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۹۱

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک (BONK)، میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا (SOL) در هفته گذشته کاهش قابل توجهی را تجربه کرده و به ضررده‌ترین رمزارز در هفته گذشته تبدیل شده است. این امر نشان می‌دهد که تمایل کلی بازار نسبت به BONK در حال حاضر نزولی است.

در حال حاضر بانک با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۹۱ دلار معامه می‌شود و در تلاش برای حفظ ارزش خود است. تا زمانی که تغییر محسوسی در احساسات و فضای بازار رخ ندهد، این احتمال وجود دارد که قیمت BONK به روند نزولی خود ادامه دهد.

معیار احساسات وزنی (Weighted Sentiment) بانک در ۲۹ دسامبر به قلمرو منفی رسید و از آن زمان در این محدوه باقی مانده است. در واقع این معیار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به جای انباشت BONK، این ارز دیجیتال را می‌فروشند.

در حال حاضر BONK فشار فروش قوی را تجربه می‌کند و احتمالاً بیشتر کاهش می‌یابد؛ مگر اینکه تقاضای جدید وارد بازار شود. همچنین این فشار فروش توسط شاخص‌هایی مانند شاخص جریان پول (MFI)، شاخص قدرت نسبی (RSI)، شاخص جریان پول چایکین (CMF) و … در نمودار بانک نمایان است.how-bonk-lost-its-steam-after-a-bright-start-in-2024

علی‌رغم این چشم‌انداز نزولی، گروهی از معامله‌گران بازار آتی معتقدند که روند نزولی BONK معکوس خواهد شد که با افزایش بهره باز (Open Interest) و فاندینگ ریت‌های مثبت مشهود است.

به طور کل، نشانه‌های متناقض از شاخص‌های تکنیکال و احساسات بازار آتی، پیش‌بینی حرکت قیمت BONK را دشوار می‌کند. در حالی که به نظر می‌رسد روند کلی بانک نزولی است ولی احتمال رشد کوتاه‌مدت همچنان وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل تکنیکال توکن BONK؛ احتمال ریزش بیشتر وجود دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.