تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 608255

تایید ETF اسپات بیت کوین قیمت پپه را هم به پرواز درآورد!

تایید ETF اسپات بیت کوین قیمت پپه را هم به پرواز درآورد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پس از تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین (BTC) در ایالات متحده، میم کوین پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۳ درصد افزایش یافته است. تایید ETFهای اسپات بیت کوین بلک‌راک (BlackRock)، فیدلیتی (Fidelity) و … توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین (BTC) در ایالات متحده، میم کوین پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۳ درصد افزایش یافته است.

تایید ETFهای اسپات بیت کوین بلک‌راک (BlackRock)، فیدلیتی (Fidelity) و … توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در روز چهارشنبه، یک لحظه سرنوشت‌ساز برای صنعت ارزهای دیجیتال بود.

شایان ذکر است پس از انتشار خبر تایید ETFهای اسپات بیت کوین که راه را برای ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال هموار می‌کند، قیمت BTC برای مدت کوتاهی از ۴۷۰۰۰ دلار گذشت.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت پپه هم در طول جلسه معاملاتی روز جاری، افزایش یافته است. این حرکت صعودی بخشی از روند قابل‌توجه‌تری است که از ۸ ژانویه، پس از تثبیت شدن قیمت آن در سطح حمایتی ۰۰۰۰۰۱ دلار، آغاز شد.

پپه در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۴۴۶ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افت نزدیک به ۵ درصدی از اوج ثبت‌شده امروز است و ارزش بازاری معادل ۶۰۸ میلیون دلار دارد.

حجم معاملات ۲۴ ساعته پپه هم با افزایش ۶۶ درصد به ۲۵۷ میلیون دلار رسیده است. با فرض حفظ شدن رشد امروز، قیمت پپه برای چهار روز متوالی افزایش یافته است.

در همین حال، پپه به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۰۱۳۱ دلار رسیده که نوید از رشد بیشتر PEPE می‌دهد. علی، تحلیلگر کریپتو، الگویی را برای PEPE شناسایی کرده که احتمالا منجر به افزایش بیشتر قیمت پپه شود. pepe-pepe-soars-23-as-meme-coins-rally-in-wake-of-bitcoin-etبه گفته علی، به نظر می‌رسد PEPE از یک کانال موازی نزولی خارج شده که نشان‌دهنده پتانسیل حرکت صعودی به سمت ۰.۰۰۰۰۰۱۶ دلار یا حتی ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تایید ETF اسپات بیت کوین قیمت پپه را هم به پرواز درآورد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.