تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 64843

تاریخ رونمایی آیفون SE جدید لو رفت

تاریخ رونمایی آیفون SE جدید لو رفت

تاریخ رونمایی آیفون SE جدید لو رفت آیفون SE 3 در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و حالا ماه‌ها پیش از معرفی این گوشی، اطلاعاتی مهم درباره آن فاش شده است. از جمله اطلاعات فاش شده درباره iPhon..

تاریخ رونمایی آیفون SE جدید لو رفت

آیفون SE 3 در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و حالا ماه‌ها پیش از معرفی این گوشی، اطلاعاتی مهم درباره آن فاش شده است. از جمله اطلاعات فاش شده درباره iPhone SE 3 می‌توان به زمان معرفی آن اشاره کرد.

آیفون به هیچ وجه تولیدکننده محصولاتی با قیمت اقتصادی نیست اما گوشی‌های iPhone SE، جزو معدود گوشی‌های خوش‌قیمت اپل هستند. اپل امسال نسل جدید گوشی‌های iPhone SE را با نام آیفون SE 3 یا iPhone SE پلاس معرفی خواهد کرد. با این که هنوز تا معرفی این سری فاصله داریم، حالا زمان معرفی این گوشی مورد انتظار به همراه برخی اطلاعات دیگر افشا شده است. طبق آخرین گزارش‌ها، اپل می‌خواهد آیفون SE جدید را در سه ماهه اول سال جاری میلادی معرفی کند.

رویداد معرفی آیفون SE جدید آنلاین است

اولین رویداد ویژه اپل در سال جاری میلادی احتمالا باز هم مجازی خواهد بود. این رویداد که در اسفند یا فروردین ماه برگزار خواهد شد یکی از رویدادهای مهم امسال اپل خواهد بود و این شرکت در این رویداد، از نسل جدید گوشی‌های iPhone SE رونمایی خواهد کرد. iPhone SE جدید اپل از نظر ویژگی‌ها و قدرت، در مقایسه با نسل قبل پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و از شبکه ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

آیفون SE جدید

در این رویداد اپل تنها آیفون SE پلاس معرفی نمی‌شود و اپل، آی مک جدید ۲۷ اینچی، مک مینی مجهز به به تراشه M1 پرو و M1 مکس را نیز معرفی خواهد کرد. معرفی این محصولات در اولین رویداد سال ۲۰۲۲ میلادی اپل توسط وبسایت نشریه بلومبرگ نیز تایید شده است.

این اولین باری نیست که کوپرتینویی‌ها محصولات جدید خود را در این بازه زمانی معرفی می‌کنند. پیش از این و در سال ۲۰۲۰ میلادی، اپل نسل دوم گوشی‌های iPhone SE را در همین بازه زمانی معرفی کرد. گفته می‌شود امسال اپل حتی رویداد توسعه‌دهندگانش را هم به صورت مجازی برگزار خواهد کرد. پس باید برای برگزاری رویداد WWDC به صورت حضوری، باید حداقل یک سال دیگر منتشر بمانیم. این تمام اطلاعات فاش شده درباره اپل نیست؛ گفته می‌شود اپل امسال در اپل واچ سری ۸، از سنسور تشخیص حرارت استفاده خواهد کرد. البته گزارش‌های منتشر شده در این رابطه به مرور کم شدند و ظاهرا اپل، درباره استفاده از سنسور تشخیص حرارت در اپل واچ، دچار تردید شده است.

در هر حال می‌توانید در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ یا اولین روزهای سال آینده، انتظار معرفی آیفون SE 3 (پلاس) را داشته باشید. با وجود پیشرفت‌های احتمالی آیفون SE جدید اپل، گفته می‌شود این شرکت باز هم از همان طراحی تکراری و کهنه آیفون SE 2020 استفاده خواهد کرد.

منبع :apple insidermsn power userمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.